МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Двофакторна модель ГєрцбергаОдним із нових висновків, які зробив автор, було те, що мотивацією на практиці є не лише задоволеність, а й незадоволеність тих або інших потреб. Герцберг поділяє потреби на 2 групи: МОТИВАЦІЙНІ (пов'язані з характером та сутністю роботи) 1. Успіх 2. Просування по службі 3. Визнання та схвалення результатів роботи 4. Висока міра відповідальності 5. Можливість творчого та ділового зростання ГІГІЄНІЧНІ (пов'язані з навколишнім середовищем, у якому здійсн. робота) 1. Політика фірми та адміністрації 2. Умови праці 3. Заробіток (з/п) 4. Міжособові стосунки 5. Міра контролю за роботою Згідно з теорією мотив. Герцберга наявність мотиваційних факторів значно стимулює результативність праці, але при задоволенності потреб цей вплив зникає. Щодо гігієнічних факторів, то тут навпаки. їхня наявність та недостатній розвиток викликає в людей значну незадоволеність роботою. Герцберг зробив парадоксальний висновок, що з/п не належить до фактора мотивації.
5.3. Роль заохочення та стягнення в ефективності мотивацій. Суть процесійних теорій: поведінка людей визначається не лише її потребами, а й сприйняттям ситуації, оцінкою своїх можливостей та наслідків обраного типу поведінки. Найбільш відомі з них: - теорія очікувань Врума; - теорія справедливості С. Адамса.
Теорія очікувань Врума Очікування того, що затраченні зусилля дадуть бажані результати X X Очікування того, що результати приведуть до очікуваної винагороди X X Очікувана цінність винагороди (заохочення) = МОТИВАЦІЯ (рівень задоволення потреб). Очікування - можна розглядати як оцінку людини імовірності відповідної події. Відповідно до теорії очікувань, мотивація залежить від 3-х факторів: і 1. Очікув. можливого результату 2. Очікув. винагороди 3. Очікуваної цінності винагороди. Застосовуючи теорію очікувань, менеджери можуть добитися підвищення пр. праці своїх підлеглих таким чином: - встановити взаємозв'язок між винагородою і ПП - забезпечити достатню величину цієї винагороди. Теорія справедливості - головний висновок теорії справедливості для практики управління полягає в тому, що доки люди не будуть вважати, що вони одержать справедливу винагороду, вони будуть прагнути, зменшувати інтенсивність праці. ПОРТЕР і ЛОУЛЕР розробили комплексну теорію мотивації, що включає елементи теорії очікувань і теорії справедливості. Згідно з моделлю досягнуті результати залежать від витрачених працівником зусиль, його здібностей і характерних особливостей. Один із найважливіших висновків полягає в тому, що результативна праця веде до задоволення, почуття виконаної роботи веде до задоволення і сприяє підвищенню результативності. Завдання -> Затрачені зусилля -> Досягнення певних результатів -> Внутрішня / зовнішня винагороди -> Задоволення. Читайте також:
|
||||||||
|