МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Слобожанщина дала багато щирих культурних робітників у всіх галузях життя, як то Каразін, дякуючи котрому виникЗМІСТ ХНАМГ, 2010 Жванко Л. М., 2010 ВСТУП………………………………………………………………………………6
ТЕМА 1. Краєзнавчі дисципліни в системі гуманітарних наук……………..7 ......... 1.1. Мета і предмет курсу. 1.2. Напрямки, форми та завдання краєзнавчих досліджень. 1.3. Становлення і розвиток краєзнавства як науки. 1.4. Доля краєзнавства у XX столітті.
ТЕМА 2. Витоки історії краю…………………………………………………..21 2.1. Поняття «археологічна культура». 2.2. Харківщина первісної доби. 2.3. Кочовий світ і Харківщина. 2.4. Харківщина в часи раннього середньовіччя. 2.5. Стародавнє місто Донець.
ТЕМА 3. Заселення і розвиток Слобожанщини (ХVІІ – ХVІІІ ст.)………..37 3.1. Дике Поле. 3.2. Причини, етапи, напрямки заселення Слобідської України…… 3.3. Адміністративно-територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у другій половині XVII – кінці XVIII століття.
ТЕМА 4. Заснування міста Харкова……………………………………………51 4.1. Теорії про дату заснування міста. 4.2. Теорії про походження назви міста. 4.3. Будівництво Харківської фортеці. 4.4. Герб міста Харкова і повітових міст Харківського намісництва.
ТЕМА 5. Економічний розвиток Слобожанщини…………………………...64 5.1. Промисли і ремесла слобожан. 5.2. Торгівля на Слобожанщині. 5.3. Економічні процеси на Слобожанщині у ХІХ ст.
ТЕМА 6. Літературне краєзнавство……………………………………………78 6.1. Витоки літератури Харківщини. 6.2. Література Слобожанщини у ХІХ - на початку ХХ ст. 6.3. Літературний процес 20 – 30 рр. XX ст.
ТЕМА 7. Мистецтво Слобожанщини…………………………………………96 7.1. Розвиток живопису. 7.2. Театральне мистецтво. 7.3. Музичне мистецтво.
ТЕМА 8. Освіта на Слобожанщині………………………………………...….111 8.1. Освіта слобожан у другій половині ХVІІ - XVIII століттях. 8.2. Відкриття Харківського університету. 8.3. Розвиток освіти в Харківській губернії у ХІХ столітті. 8.4. Освіта на Слобожанщині в часи Української революції. ТЕМА 9. Етнографічне краєзнавство………………………………….……..131 9.1. Світогляд і риси характеру слобожан. 9.2. Свята і обряди слобожан. 9.3. Житло і одяг слобожан. 9.4. Народні страви.
Бібліографія з курсу……………………………………………………………...150 Термінологічний словник……………………………………………………….153
в Харкові університет, Читайте також:
|
||||||||||
|