Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЄВРОПЕЙСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ З БЕЗПЕКИ ПОВІТРЯНОЇ НАВІГАЦІЇ

(ЄВРОКОНТРОЛЬ)

(European Organization for the Safety of Air Navigation (EUROCONTROL)

ЄВРОКОНТРОЛЬ – міжнародна регіональна міжурядова організація, створена відповідно до Конвенції, підписаної 13 грудня 1960 р. Бельгією, Великою Британією, Нідерландами, Люксембургом, Францією і ФРН на Конференції у Брюселі.

Статутні цілі – убезпечення польотів цивільних і військових повітряних суден.

Керівні й робочі органи: Постійна комісія, Агенство з обслуговування повітряного руху, Комітет керуючих, Секретаріат.

Комісія уповноважена: укладати угоди з д-вами і міжнар. організаціями, в т. ч. з державами — нечленами організації, які бажають користуватися її послугами; сприяти уніфікації нац. зак-ва з питань регулювання повітр. руху тощо. Рішення Комісії обов'язкові для держав-членів.

Викон. орган Євроконтролю — Агентство з безпеки аеронавігації. Воно уповноважене організовувати обслуговування повітр. руху з метою запобігання зіткненню повітр. суден і забезпечення їх скоординованого руху. У складі Агентства діє комітет керуючих, до якого входять по 2 представники держав — членів організації.

Комітет розглядає питання, що стосуються тех., фін. та ін. діяльності Агентства. Очолює Агентство ген. директор (призначається на 5 років).

Штаб-квартира розташована у Брюсселі (Бельгія).

 

ІНСТИТУТ ПОВІТРЯНОГО ТРАНСПОРТУ (ІПТ)

(Institute of Air Transport (ITA)

ІПТ – міжнародна неурядова організація. Інститут був заснований у 1944 р. як французька установа, міжнародною організацією він став у 1954 р. Юридичний статус ІПТ визначається французьким законом 1902 р., відповідно до приписів норм якого він зареєстрований у Франції.

Цілі ІПТ – дослідження економічних, технічних, політичних і соціальних аспектів розвитку міжнародного повітряного та інших видів транспорту й туризму.

Керівні й робочі органи: Загальні збори, Адміністративна Рада і дирекція.

ІПТ підтримує тісні зв’язки з ІКАО, ІАТА, ЄКЦА та іншими міжнародними організаціями.

Штаб-квартира розташована в Парижі (Франція).

 

ЛАТИНСЬКА КОМІСІЯ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ (ЛАКЦА)

(Latin American Civil Aviation Commission (LACAC)

ЛАКЦА – регіональна міжурядова міжнародна організація, заснована 14 грудня 1973 р. на Конференції представників 15 латиноамериканських держав у Мехіко (Мексика). Конференція затвердила Статут, що набув чинності 21 жовтня 1975 р..

Цілі ЛАКЦА – сприяння координації дій держав-членів у галузі цивільної авіації.

Мети ЛАКАК: збір і публікування статистичної даних про авіаперевезення по пунктах відправлення й призначення, вивчення тарифної політики в області повітряного транспорту, виробіток рекомендацій з дотримання тарифів при здійсненні міжнародних авіаперевезень у регіоні, по створенню власного правового механізму, що забезпечує дотримання тарифів і накладення санкцій/

Керівні й робочі органи: Вищий керівний орган – Асамблея, вищий виконавчий орган – Виконавчий комітет. ЛАКАК співробітничає з ИКАО й іншими міжнародними організаціями в області цивільної авіації.

ЛАКАК – консультативний орган, тому її рішення й рекомендації вимагають схвалення кожного її члена.

Штаб-квартира розташована в Мехіко (Мексика).

 

МІЖНАРОДНА АСОЦІАЦІЯ ПОВІТРЯНОГО ТРАНСПОРТУ (ІАТА)

(International Air Transport Association (IATA)

ІАТА – міжнародна неурядова організація, заснована на Конференції представників 50 авіатранспортних компаній 31 держави, яка відбулася в Гавані (Куба) 16 - 19 квітня 1945 р.

Цілі ІАТА – сприяння розвиткові безпечного, регулярного й економічного повітряного транспорту в інтересах народів світу, заохочення комерційної діяльності авіапідприємств, підтримка заходів, спрямованих на поліпшення економічних результатів їх діяльності, розвиток співпраці з ІКАО та іншими авіаційними міжнародними організаціями.

Керівні й робочі органи: Загальні збори – вищий орган, Виконавчий комітет, постійні комітети, Секретаріат, тимчасові регіональні конференції з перевезення. У ІАТА діють сім постійних комітетів: консультативний з перевезень, технічний, з боротьби з угонами літаків та крадіжками багажу і вантажів, юридичний, фінансовий, спеціальний з вивчення кон’юнктури, медичний.

Штаб-квартира розташованав Монреалі (Канада).

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. Організація перевезень
  6. II. Організація перевезень
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  11. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  12. А. Організація Острозького колегіуму – Академії




Переглядів: 874

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МІЖНАРОДНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ | Виникнення і становлення школи і системи освіти в Київській Русі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.