Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Слайд 23

Слайд 22

Слайд 21

Слайд 20

Тваринний світ - це сукупність тварин що формують відповідні типи біоценозів – систему взаємодіючих між собою тваринних організмів що характеризуються відповідним видовим складом, трофічними зв’язками (харчування), відношенням до середовища проживання.

3. Вплив природних умов на життя та господарську діяльність людей.

Природні умови впливають практично на всі сфери щоденного життя людини, особливо на його працю, відпочинок, організацію побуту, тощо. Їх оцінка визначається сумарним показником комфортності для життя. Для його підрахунку використовують близько 30 різних параметрів. Серед них – протяжність кліматичних періодів, контрастність температур, вологість клімату, вітровий режим, якість води що використовується в побуті, наявність чи відсутність природних вогнищ захворювань населення та ін.

За рівнем комфортності виділяють такі території (за В.Л. Бабуріним та Ю.Л.Мазуровим):

1. екстремальні території - полярні регіони, високогірні райони арктичних широт, і т.п.

2. дискомфортні території - райони із суровими природними умовами, малопридатні для життя некорінного, неадаптованого населення, які поділяються на холодні гумідні (арктичні пустелі, тундра)та аридні території (пустелі та напівпустелі), а також гірські райони,

3. гіперкомфортні території – території з обмежено сприятливими природними умовами для переселенського населення; вони поділяються на бореальні (ліси помірного поясу) та семиаридні (степи помірного поясу).

4. прекомфортні території – райони з незначними відхиленнями від природного оптимуму для формування постійного населення.

5. комфортні території – райони з практично ідеальними умовами зовнішнього середовища для життєдіяльності населення.

 

Природні умови загалом визначають відповідний вид господарської діяльності, галузеву спеціалізацію окремих регіонів, і в певній мірі на темпи економічного і соціального розвитку (порівняємо природні умови тропічних та екваторіальних широт та помірних широт – рівень економічного розвитку в країнах Європи та рівень економічного розвитку Індонезії, Екваторіальної Гвінеї та ін.).

Найбільше значення природні умови впливаютьна галузі господарства які функціонують під відкритим небом – сільське, лісове та водне господарство, а їх спеціалізація напряму залежить від родючості ґрунтів, клімату, водного режиму території тощо. Способи вирощування різноманітних агрокультур та с\г тварин напряму залежать від агрокліматичних умовресурсів клімату стосовно інтересів (запиту) сільського господарства.


Читайте також:

  1. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  2. Додавання на слайд фільму або анімованого малюнка GIF
  3. Додавання переходів між слайдами
  4. Залежно від часу закріплення і зберігання матеріалу пам'ять поділяють на сенсорну, короткочасну і тривалу(Слайд № 19).
  5. Запис звуку або звукової примітки для окремого слайду
  6. Зміна фону слайду
  7. Лекція 1. (слайд 5) Організація економічного аналізу на підприємстві
  8. Слайд 1
  9. Слайд 1
  10. Слайд 1
  11. Слайд 1
  12. Слайд 1




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слайд 19 | Слайд 25

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.