Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проведення лекційного заняття з навчальної

ПЛАН

Р.

Затверджую

Лабораторія з виготовлення отруйних приманок.

 

1. Отруєні приманки і приманки для знаряддя лову виготовляють у спеціально оснащених приміщеннях, які повинні бути віддалені від сховищ для деззасобів, а також пахучих речовин.

2. Стіни лабораторії фарбують світлою олійною фарбою, поли покривають ліно-леумом.

3. Двері лабораторії повинні щільно закриватися і мати надійні замки.

4. Для видачі дезінфекторам отруєних приманок у дверях або стіні облаштовують добре закриваюче вікно.

5. Лабораторію оснащають водопроводом з мийкою, плитою для приготування каш, витяжною шафою, столами з гігієнічним покриттям (один стіл та стіл витяж-ної шафи покривають оцинкованим залізом), холодильником для харчових про-дуктів.

6. Оснащення лабораторії: ваги, м'ясорубка ножі. сита, відра, каструлі, шпателі металеві, мірний посуд спецодяг, окуляри, респіратори та ін.

7. В лабораторії на видному місці вивішують:

- інструкцію із застосування ратицидів;

- рецептуру отруєних приманок;

- таблицю з вказаною першою допомогою при отруєнні отрутами.

8. До роботи з приготування приманок не допускають осіб молодших 18 р., вагіт-них жінок та жінок, що годують дітей.

9. Отруєні приманки готують із розрахунку добової потреби і видають під роз-писку з точним вказуванням маси речовини, дати відпуску.

10. Посуд, який використовують дня приготування отруєних приманок, забороне-но використовувати для інших потреб.

11. Всі родентициди, що надходять та відпускаються у склад отруєних приманок і порошків для обпилення, а також харчові приманки для знаряддя лову і поперед-нього прикормлювання, підлягають обліку в журналах кожен день.

 

 

завідувач кафедри ТМПП

_______________________________

_______________________________

_________________________

 

дисципліни «Психодіагностика»

Спеціальність – «Практична психологія»

Курс– 3

Група (и) – ПП-31а, б; ППД-31; ПУ- 31,32

 

Тема 14/1: „Професійна психодіагностика працівника ОВС”

Питання:

1. Динаміка працездатності працівника ОВС. Денна динаміка працездатності. Тижнева динаміка працездатності. Річна динаміка працездатності.

2. Діагностика стомлюваності працівників системи ОВС. Показники розумової стомлюваності. Показники фізичної стомлюваності. Діагностика інтенсивності фізичних навантажень.

Час – 2 год.

Основна література:

1. Бурлачук Л.Ф. Словарь-справочник по психологической диагностике. —
СПб.: Питер, 2000.
2. Китаев-Смык Л.А. Психология стресса. — М., 1983. — 184 с.
3. Корольчук М.С. Психологiчне забезоечення психiчного i фiзичного здоров’я. — К.: IНКОС, 2002. – 272 с.
4. Крайнюк В.М. Психологiчнi особливостi проявiв тривожностi і агресивностi у юнаків призовного вiку //Автореферат дис... канд. психол. наук. — К., 1999. — 18 с.
5. Селье Г. Стресс без дистресса. — Рига: Виеда, 1992. — 108 с.
6. Психологiя: Пiдручник. /Зазаг. ред. Трофiмова Ю.Л. — К.: Либiдь, 2000. — 544 с.

 

Додаткова література:

1. Лацарус Р. Теория стресса и псохофизиологические исследования. – Л., 1980. — с. 72.
2. Леонова А.Б. Психодиагностика функциональных состояний человека. — М.: Изд-во Моск. ун-та, 1984. — 200 с.
3. Левитов Н.Д. О психических состояниях человека. — М.: Педагогика, 1969. – 344 с.
4. Макаренко Н.В. Теоретические основы и методики профессионального психофизиологического отбора военных специалистов. – К., 1996. — 336 с.
5. Наенко Н.И. Психическая напряженность — М., 1976. – 118 с.
6. Осьодло В.І. Психодiагностика i корекцiя функцiональних станiв операторiв в динамiцi професiйної дiяльностi //Дис. канд. осихол. наук: 7.00.03. — К.: ККУ, 2001. - 207 с.
8. Практпкум з психофiзiологiїi вiйськової дiяльностi /М.С.Корольчук, Н.Н.Кроворучко, А.М.Сипливий, В.М.Марченко /За ред. М.С. Корольчука. – К.: КНВI, 1996. — 136 с.

9. Севиченко В.А. Психические состояния. — К.: Магiстр, 1998. — 208 с.
10. Сосновикова Ю.Е. Психические состояния человека, их классификация и диагностика. — Горький, 1975. – 118 с.
11. Психические состояния: Хрестоматия. /Под ред. Ю.Забродина. — СПб.: Питер, 2000. — 325 с.

 

Навчальна мета: вивчити та засвоїти особливості та складові професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ.

Виховна мета: виховати у студентів професійне спрямування у використанні тих психологічних і педагогічних навичок, які будуть необхідні у їх професійній діяльності..

Місце проведення:навчальна аудиторія за розкладом

Інформаційно-технічне забезпечення: дошка, мультимедійний проектор та мультимедійні програми.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  6. VІ. План та організаційна структура заняття
  7. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  8. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  9. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  10. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  11. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  12. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.




Переглядів: 272

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Інтерфейс SATA

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.