МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Специфічна поведінка покупців стосовно новинки.Під новинкою розуміють товар, що частина потенційних клієнтів сприймає як щось нове, а під її сприйняттям розуміється рішення індивіда стати регулярним користувачем товару. Етапи процесу сприйняття підрозділяють на: 1) поінформованість - споживач довідався про новинку, але не має про неї достатньої інформації; 2) інтерес - споживач орієнтований на пошуки інформації про новинку; 3) оцінка - споживач вирішує, чи має сенс випробувати новинку; 4) проба - споживач випробовує новинку в невеликих масштабах для того, щоб скласти більш повне уявлення про її цінність; 5) сприйняття - рішення споживача повною мірою і регулярно користуватися новинкою. Люди помітно відрізняються один від одного своєю готовністю до випробування нових товарів. Сприйнятливість до нового - це ступінь порівняльного випередження індивідом інших членів своєї суспільної системи в сприйнятті нових ідей. Категорії споживачів за часом сприйняття ними новинок наступні: · новатори (2,5% часу сприйняття новинки); · ранні послідовники (13,5% часу сприйняття новинки); · рання більшість (34% часу сприйняття новинки); · пізня більшість (34% часу сприйняття новинки); · консерватори (16% часу сприйняття новинки). Хоча особистий вплив - фактор важливий взагалі, він набуває особливої значимості у деяких ситуаціях і для деяких людей. У відношенні новинки особистий вплив виявляється найбільш значним на етапі оцінки. На темпи, сприйняття новинки особливо впливають п'ять її характеристик: 1) порівняна перевага, тобто ступінь її удаваної переваги над існуючими товарами; 2) сумісність, тобто ступінь відповідності прийнятим споживчим цінностям і досвіду споживачів; 3) складність, тобто ступінь відносних труднощів розуміння її суті і використання; 4) подільність процесу знайомства з нею, тобто можливість випробування її в обмежених масштабах; 5) комунікаційна наочність, тобто ступінь наочності чи можливості опису іншою людиною результатів її використання. Серед інших характеристик новинки, що мають вплив на темпи її сприйняття, є: · початкова ціна; · поточні (експлуатаційні) витрати; · частка ризику і невизначеності; · наукова вірогідність; · схвалення з боку суспільства. Продавець товару-новинки повинен вивчити всі ці фактори, приділивши ключовим максимум уваги на етапах розробки як самого товару, так і програми його маркетингу. 1.10. Ринок підприємств і поведінка покупців від імені підприємства Ринок підприємств - це сукупність осіб й організацій, що закуповують товари для використання їх надалі у виробництві, для перепродажу чи перерозподілу. Підприємства - це ринок сировини, що постачає вироби, капітальне майно (устаткування, будинки), предмети постачання і ділові послуги. Ринок підприємств представлений ринком товарів промислового призначення, ринком посередників і ринком державних установ. Ринок товарів промислового призначення складається з осіб і організацій, що закуповують товари з метою збільшення збуту, скорочення витрат виробництва, виконання яких-небудь суспільних чи правових вимог. У порівнянні з ринком товарів споживачів ринок товарів промислового призначення відрізняється наступним: · на цьому ринку менше покупців; · ці нечисленні покупці крупніші; · вони сконцентровані географічно; · попит на товари промислового призначення визначається попитом на товари широкого вжитку; · цей попит нееластичний; · попит різко змінюється; · закупівлі здійснюються професіоналами (відділами матеріального забезпечення, закупниками, закупівельними комісіями). Рішення, прийняті закупниками для потреб промисловості, варіюються в залежності від ситуації. Існують три основних види ситуацій здійснення закупівель: 1) повторна закупівля без змін; 2) повторна закупівля зі змінами; 3) закупівля для рішення нових задач (закупівля нового обладнання, нове будівництво, комплексна закупівля “під ключ” і т.д.). До складу розпорядницького підрозділу закупівельної організації (закупівельного центра чи закупівельної комісії), при закупівлях для рішення нових задач входять усі фахівці підприємства, що грають ту чи іншу роль у процесі ухвалення рішення про закупівлі. Серед них є дійсні користувачі (експлуатаційники) і усі, хто впливає на ухвалення рішення (технологи, механіки, енергетики, постачальники, менеджери і т.д.), що приймають рішення, і особи, що контролюють інформацію про закупівлю. Основні фактори, що впливають на поведінку покупців товарів промислового призначення, наведені на схемі 1.3.
Читайте також:
|
|||||||||||
|