МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Але в реклами є і недоліки.Реклама. Рекламі властиві наступні переваги. · Реклама одночасно досягає покупців, що живуть далекоодин від одного. · Її публічний характер вказує покупцю, що товар не суперечить суспільним нормам і закону. · Вона дозволяє багаторазово повторювати звертання, а адресату одержувати і порівнювати звертання різних конкуруючих фірм. Широкомасштабна рекламна кампанія, проведена фірмою, є своєрідним свідченням її популярності й успіху. · Реклама дуже виразна - вона дозволяє фірмі ефективно і наочно представити свій товар за допомогою тексту, звуку і кольору. З одного боку, реклама служить для формування довгострокового стійкого образа товару. З іншого боку - стимулює збут (наприклад, рекламування розпродажу). · Реклама безособова і тому не має переконливість, властивому живому продавцю. · Більшість реклам - це монолог, що не зобов'язує до уваги і реакції. · Реклама буває дуже дорогою. Хоча деякі її види, наприклад, оголошення в газеті чи по радіо, не вимагають великих засобів, інші форми реклами, наприклад телереклама, вимагають значних асигнувань. 2. Особистий продаж На певних етапах процесу покупки, особливо на етапах переваги, переконання і покупки, особистий продаж стає самим ефективним засобом. Техніка особистого продажу має деякі унікальні особливості у порівнянні з рекламою. · Вона включає особистий контакт двох чи декількох людей, під час якого учасники пристосовуються до потреб і характеру один одного. · Особистий продаж сприяє такожвиникненню найрізноманітніших відносин від формальних продавець-покупець до дружніх. Для професійного продавця інтереси покупця - предмет особистої участі, з якого виростають тривалі професійні контакти. · І, нарешті, особистий продаж змушує покупця якимсь чином реагувати на звертання, хоча б просто ввічливою відмовою. Але ці переваги обходяться недешево. Співробітництво з торговими агентами припускає довгострокові контакти з боку фірми, і перемінити торговий персонал не так просто, як обновити рекламу. Крім того, особистий продаж - найдорожчий з засобів стимулювання. Необхідно також враховувати те, що рекламні оголошення інформують про товар, а без них персональні продажі істотно утруднені, вимагають більше часу і занадто дорого обходяться. 3. Стимулювання збуту Стимулювання збуту передбачає широкий набір засобів просування - купони, конкурси, знижки, премії й інше. Кожен з цих засобів має свої особливості. · Вони привертають увагу покупців і постачають їх інформацією про товар, що сприяє його покупці. · Усе це дає можливість клієнту заощадити, що в його очах являє додаткову цінність. · Засоби стимулювання збуту спонукують і заохочують відповідь. У той час як реклама призиває: “Купуйте наш товар”, стимулювання збуту наполягає: “Купуйте наш товар зараз”. Компанії використовують метод стимулювання збуту для виклику сильної і швидкої відповідної реакції. Ці засоби в основному потрібні для того, щоб підстьобнути млявий збут. Вплив засобів стимулювання звичайно короткочасно, вони доповнюють рекламу і реалізацію. Їх не можна використовувати для формування стійкої переваги товару. Щоб успішно здійснювати свою діяльність, виробники повинні ретельно планувати кампанію по стимулюванню збуту і пропонувати цільовим споживачам щиру цінність. Тільки в цьому випадку репутація марки і рівень продажів будуть на висоті, а споживачі і надалі будуть віддавати їй перевагу. 4. Формування суспільної думки Як і інші засоби просування, розглянуті вище, формування суспільної думки має кілька відмітних особливостей, пов'язаних з діяльністю компанії по здійсненню комунікацій з цільовою аудиторією, що оплачується окремо. · Високий ступінь правдоподібності. Інформаційне повідомлення, стаття чи нарис у газеті здаються більш реальними і правдоподібними, ніж рекламне оголошення. · Формування суспільної думки дозволяє встановити контакт із тими покупцями, що уникають контактів із продавцями і не читають рекламних оголошень: повідомлення надходить до покупців у формі “новин”, а не торгової реклами. · Подібно рекламі, формування суспільної думки дає можливість ефектно представити фірму чи товар. Ретельно продумана кампанія по формуванню суспільної думки в сполученні з іншими засобами комплексу просування може бути дуже ефективною й економічною. Читайте також:
|
||||||||
|