МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І. Пояснювальна запискаПЕРЕДМОВА ДНІПРОПЕТРОВСЬК НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК КАФЕДРА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ТА ВІЙСЬКОВОЇ МЕДИЦИНИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДЕРЖАВНА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я УКРАЇНИ Дніпропетровський медичний інститут традиційної та нетрадиційної медицини “МЕДИЦИНА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ” для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівня акредитації - 20__ р. - НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ “МЕДИЦИНА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ” (для студентів 2-го курсу медичних факультетів вищих медичних навчальних закладів ІІІ - ІV рівня акредитації) Під редакцією: завідувача кафедри медицини катастроф та військової медицини Дніпропетровської державної медичної академії, професора Литвина Ю.П. Автори: доц. Кушніренко А.Г., доц. Гулай А.М., Гайдаєнко В.М., Карапейчик Н.М. Рецензенти: к.м.н., доц. кафедри шпитальної хірургії Корпусенко І.С. ______________ Програма з медицини надзвичайних ситуацій для вищих медичних навчальних закладів України ІІІ-ІV рівнів акредитації складена для спеціальностей “Лікувальна справа” 7.110101, “Педіатрія” 7.110104, “Медико-профілактична справа” 7.110105, напряму підготовки 1101 “Медицина” відповідно до освітньо-кваліфікаційних характеристик (ОКХ) і освітньо-профе-сійних програм (ОПП) підготовки фахівців, затвердженими наказом МОН України від 16.04.03 № 239, навчальним планом підготовки спеціалістів за спеціальностями “7.110101 лікувальна справа”, “7.110104 педіатрія”, “7.110105 медико-профілактична справа” розробленим на принципах Європейської кредитно-трансферної системи (ЕСТS) і затвердженим наказом МОЗ України № 414 від 23.07.2007 року. Вивчення навчальної дисципліни "Медицина надзвичайних ситуацій" здійснюється впродовж 2-го року навчання. Програма структурована одним модулем, змістовими модулями та темами у відповідності до вимог “Рекомендацій щодо розроблення навчальних програм навчальних дисциплін” (наказ МОЗ України від 12.10.2004 р. № 492). Модуль 1. “МЕДИЦИНА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ” Медицина надзвичайних ситуацій як навчальна дисципліна: а) базується на вивченні студентами анатомії і фізіології людини, загальної хірургії та догляду за хворими і інтегрується з цими дисциплінами; б) закладає основи вивчення студентами таких дисциплін, як військова токсикологія і радіологія, військова хірургія, терапія, епідеміологія і гігієна, організація і управління охороною здоров'я, що передбачає інтеграцію викладання з цими дисциплінами та формування умінь застосовувати знання медицини надзвичайних ситуацій в процесі подальшого навчання і професійної діяльності; в) закладає основи теоретичних знань та практичних навичок з організації і проведення лікувально-евакуаційних, санітарно-гігієнічних і протиепідемічних заходів при надзвичайних ситуаціях, з надання першої медичної допомоги. Організація навчального процесу здійснюється за кредитно-модульною системою відповідно до вимог Болонського процесу. Програма дисципліни “Медицина надзвичайних ситуацій” структурована одним модулем, до складу якого входять блоки змістових модулів. Обсяг навчального навантаження студентів описаний у кредитах ЕСТS - залікових кредитах, які зараховуються студентам при успішному засвоєнні ними відповідного модулю (залікового кредиту).
Дисципліна структурована в одному модулі "Медицина надзвичайних ситуацій”, який складається з двох змістових модулів: Читайте також:
|
||||||||
|