Студопедия
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Технічні засоби організації дорожнього руху. Сучасна класифікація

Безпека, зручність і ефективність ДР на вулично-дорожній мережі забезпечуються двома основними напрямками:

  • архітектурно-планувальними заходами (будівництво і реконструкція вулиць, доріг, перетинів, площ, пішохідних переходів і т.п.)
  • організацією руху (введення одностороннього руху, кругового руху на площах, організація пішохідних зон і вулиць, автомобільних стоянок, зупинок суспільного транспорту – всі ці завдання вирішуються із застосуванням ТЗОДР).

Методи першої групи вивчаються в курсах проектування доріг, другою – в курсах організації ДР.

Організація руху здійснюється із застосуванням ТЗ:

  • дорожніх знаків,
  • дорожньої розмітки,
  • засобів світлофорного регулювання,
  • дорожніх огороджень,
  • направляючих пристроїв.

Класифікація ТЗ по їх призначенню включає дві групи:

  • ТЗ, що безпосередньо впливають на транспортні і пішохідні потоки і формують необхідні режими руху і параметри цих режимів (траєкторії, швидкості, прискорення, інтервали, дистанції),
  • ТЗ, що забезпечують роботу ТЗ першої групи по заданому алгоритму (контролери, детектори транспорту, засоби обробки і передачі інформації, устаткування пунктів АСУД, засоби диспетчерського зв'язку).

Характер дії таких ТЗ першої групи, як дорожні знаки і дорожня розмітка, дорожні огорожі і направляючі пристрої, забезпечують постійний режим, порядок руху. Змінити режим руху можна лише замінивши відповідне ТЗ (знак, розмітку).

Режим руху – закономірна зміна в часі і просторі таких характеристик руху як траєкторія, швидкість, прискорення, інтервали і дистанції між транспортними засобами і між учасниками руху.

Дію світлофорів і керованих дорожніх знаків забезпечують змінний порядок руху. Робота саме цих ТЗ вимагає застосування ТЗ другої групи. Самі дорожні контролери підрозділяються на контролери локального і системного управління. Контролери забезпечують або жорстке (з незмінною програмою), або, за наявності зворотного зв'язку (детектори транспорту), адаптивне управління.

Управління може бути ручним, автоматичним або автоматизованим. При ручному і автоматизованому управлінні використовуються засоби телевізійного спостереження, телефонного зв'язку, різні засоби відображення інформації.

Переглядів: 2755

Повернутися до змісту: Технічні засоби організації дорожнього руху



 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.