МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Науково-технічний прогресАвтомобілебудування Найбільші світові компанії - виробники автомобілів на 2001/2011 роки Криза та стан автомобільної промисловості З початком світової фінансової кризи в 2008 році світове автомобілебудування, за винятком китайського, опинилося в числі самих депресивних галузей глобальної экономик. Концерни GM і Chrysler були вимушені вже восени 2008 року звернутися до уряду США за багатомільярдними кредитами, без яких їх виживання стало практично неможливим. Аналогічні кредитні запити до своїх національних урядів пред'явили і автовиробники Европи і России. За оцінкою PricewaterhouseCoopers На початку 2010-х в наслідок світової фінансової кризи у світовому автомобілебудуванні почалася упевнена зміна країн- лідерів, особливо відносно що раніше першенствувало американського автопрома, представленого Великою трійкою. Причому, на власному ринку Велика трійка уперше була потіснена ще на початку 1980-х японським автопромом, представленим компаніями Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi і т. д., а в кінці 20 століття на світовому ринку активно розгорнулися і європейськими автовиробники, включаючи концерни Volkswagen Group, Daimler, BMW, Renault, PSA Peugeot Citroën, FIAT і т. д. Сумарний обсяг виробництва автомобілів у світі за 2009 рік склав 61,7 млн (- 12,8 % до 2008 року) . У 2010 році світовий автопром почав виходити з рецесії, так продажі зросли заздалегідь до 68,5-70 млн автомобілів проти 51,3 млн в 2009-му. У 2011 світові продажі можуть досягти рівня в 75-85 млн.одиниць
Автомобілебудування - одна з провідних галузей машинобудування, яка істотно впливає не лише на розвиток машинобудування в цілому, але і на темпи і напрями науково-технічного прогресу в інших галузях господарства. Автомобілебудування є матеріальною основою технічного переозброєння економіки. Науково-технічний прогрес прискорює накопичення капіталу, що у свою чергу сприяє підвищенню попиту на способи виробництва, передусім на машини і устаткування. Одним з наслідків науково-технічної революції є швидкий моральний знос способів виробництва. Технічний прогрес спонукає усе більш часту зміну типів і моделей виробів. Моделі продукції старіють і міняються значно раніше, ніж зношуються знаряддя праці, спеціально спроектовані для виготовлення цього виробу. Істотно росте питома вага серійного, а іноді і дрібносерійного випуску. Наприклад, в США 85-90% найменувань машин запускається у виробництво партіями не більше 25 штук. Велике значення в сучасній промисловості - і передусім в автомобілебудуванні - має проблема гнучкості, яку можна зарахувати до перших рядів економічних проблем технічного прогресу. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|