МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сфера застосуванняВступ План План Оператори Види лексем План Тема 2 Лексика мови Java. Оператори й структура коду 1 Види лексем 2 Ідентифікатори 3 Ключові слова 4 Літерали
Нижче перераховані всі види лексем в Java: - ідентифікатори (identifiers); - ключові слова (key words); - літерали (literals); - роздільники (separators); - оператори (operators). Розглянемо їх окремо. 2 Ідентифікатори Ідентифікатори - це імена, які даються різним елементам мови для спрощення доступу до них. Імена мають пакети, класи, інтерфейси, поля, методи, аргументи й локальні змінні (усі ці поняття докладно розглядаються в наступних лекціях). Довжина імені не обмежена. Для ідентифікаторів не допускаються збіги з зарезервованими словами (це ключові слова, булевські літерали true і false і null-літерал). 3 Ключові слова Ключові слова - це зарезервовані слова, що складаються з ASCII-Символів і виконують різні завдання мови. Ключові слова goto і const зарезервовані, але не використовуються. Це зроблено для того, щоб компілятор міг правильно відреагувати на їх використання в інших мовах. Навпаки, обидва логічних літерала true, false і null-літерал часто вважають ключовими словами, проте це саме літерали. 4 Літерали Літерали дозволяють задати в програмі значення для числових, символьних і рядкових виразів, а також null-літералів.Всього в Java визначено 6 видів літералів: - цілочисельний (integer); - дробовий ( floating-point); - логічний (boolean); - символьний (character); - строковий (string); - Null - літерал (null-literal). Роздільники Роздільники - це спеціальні символи, які використовуються в службових цілях мови. Приклади роздільників: () [] {};., Оператори використовуються в різних операціях - арифметичних, логічних, бітових, операціях порівняння й присвоювання. Арифметичні операції Поряд з чотирма звичайними арифметичними операціями +, -, *, /, існує оператор отримання залишку від ділення %, який може бути застосований як до цілочисловим аргументів, так і до дробових.
Тема 3 Візуальні компоненти Java. Практичне використання компонентів бібліотеки Swing 1 Основні компоненти пакетів swingі awt
1 Основні компоненти пакетів swing і awt По-перше, варто зупинитися на тому, що в палітрі компонентів NetBeans пропонується три категорії компонентів: з бібліотеки Swing (пакет swing ), бібліотеки AWT (пакет awt ), і категорія Beans. В Sun Java Studio Enterprise є ще одна категорія - Layouts, "менеджери розміщення", - компонента, відповідальні за спосіб розташування й вирівнювання компонентів на формі. Бібліотека Swing є основною для більшості сучасних графічних додатків Java. У ній пропонуються наступні компоненти:
Таблиця 3.1 - Візуальні компоненти Java
Бібліотека компонентів AWT (Abstract Window Toolkit - Абстрактний Інструментарій графічного Вікна) є застарілою в порівнянні з бібліотекою Swing, хоча сам пакет awt дотепер є основою графіки Java. У бібліотеці AWT є практично ті ж компоненти, що й в Swing, але в меншій кількості й у більш примітивному варіанті - з гіршим дизайном і меншою.
Тема 4 Основи подійно-орієнтованого програмування 1 Вступ 2 Сфера застосування 3 Мультиплексування 4 Застосування в настільних програмах
Подійно-орієнтоване програмування (англ.event-drivenprogramming;надалі ПІП) - парадигма програмування, у якій виконання програми визначається подіями - діями користувача (клавіатура, миша), повідомленнями інших програм і потоків, подіями операційної системи (наприклад, надходженням мережевого пакета). ПОП можна також визначити як спосіб побудовипрограми, при якому в коді (як правило, в головний функції програми) явним чином виділяєтьсяголовний цикл програми, тіло якого складається з двох частин:отримання повідомлення про подію і обробка події. Як правило, в реальних завданнях виявляється неприпустимим тривале виконання обробника події, оскільки при цьому програма не може реагувати на інші події. У зв'язку з цим при написанні подійно-орієнтованих програм часто застосовують автоматне програмування. Подійно-орієнтоване програмування, як правило, застосовується в трьох випадках: 1. При побудові користувацьких інтерфейсів (у тому числі графічних); 2. При створенні серверних застосунків у разі, якщо з тихабо інших причин небажано породження обслуговуючих процесів; 3. При програмуванні ігор, у яких здійснюється управління значною кількістю об'єктів. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|