МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Будова гальма відкоту.Ідея пристрою гідравлічного гальма полягає в наступному:всередині циліндра, наповненого рідиною поміщається поршень зі штоком. Циліндр закріплений нерухомо в люльці. В поршні є невеликі отвори. Шток поршня зв'язаний із казенником ствола. Під час відкату ствола поршень зі штоком переміща-тиметься всередині циліндра, а рідина через отвори в поршні пробризкується з об'єму за поршнем в зростаючий об'єм. На подолання опору рідини, що пробризкується через ці отвори і витрачатиметься, головним чином, енергія руху частин відкоту. Інша частина енергії відкоту поглинається роботою сили накочувача і силою тертя, що виникає на спрямовуючих люльки і в сальникових ущільненнях гальма накочувача. В сучасних гарматах для гальмування відкоту і накату застосовуються гідравлічні гальма, в яких гальмування здійсню-ється за рахунок гідравлічного тертя, що виникає при перетіканні рідини через отвори певного перетину, при цьому енергія відкату (до 75%) переходить у теплову енергію рідини. Як робоче тіло використовується: - стеол-М у складі: гліцерин 43,6 %, етиловий спирт 20%, вода 32%, хромово-кислий калій 1,6 % і їдкий натрій 0,1 %; - гліцерин. Найпоширеніші гальма відкоту – гальма веретенного типу.
Рис. 31. Схема дії гальма відкоту веретенного типу з модератором гальма накоту: А – робоча порожнина; Б – неробоча порожнина; 1 – ущільнення; 2 – клапан – модератор; 3 – циліндр; 4 – шток з поршнем; 5 – веретино; 6 – компенсатор; 7 – трубка; а – поржнина штока; б – отвір; в – канавка; г – отвір; д – калібрований переріз; е - діафрагма У конструкції гальма веретенного типупри відкаті потік рідини, що поступає з робочої порожнини в поршень, розділяється на два: - потік, що йде в неробочу порожнину через кільцевий зазор між веретеном і регулюючим кільцем – основний; - потік, що йде в порожнину штока через канавки модератора – додатковий. При розрахунках гальма веретенного типу приймаються наступні допущення: - гальмо відкоту повністю заповнено реальною рідиною, стисливістю якої нехтують; - тиск всередині поршня дорівнює тиску Р1 в робочій порожнині; - тиск Р2 в неробочій порожнині дорівнює 0, внаслідок виникнення в неробочій порожнині вакууму. А також вводяться наступні позначення і визначення: 1) Робоча площа поршня . 2) Робоча площа гальма відкоту . 3) Площа отвору регулюючого кільця . 4) Змінна площа веретена . 5) Змінна площа кільцевого зазору між веретеном і регулюючим кільцем . 6) Мінімальна площа для проходу рідини в замодераторний простір W=Атн-Ар. Сила гальма відкоту буде дорівнювати сумі проекцій сил, діючих на шток з поршнем уздовж його осі: Ф = Р1Ат + Р1(Атн-ар) – РзАтн. Після численних перетворень даний вираз прийме наступний вигляд: , де к = 1,2 – 1,4 : К3 = 3 – 4, і всі величини (окрім ) змінні і відомі. визначається з виразу: . Важливою позитивною якістю гальма веретенного типу є те, що у нього гальмо накоту (модератор) діє по всій довжині накоту. Це здійснюватиметься, якщо під час накоту вакуум буде зосереджуватися тільки в неробочій порожнині циліндра, а порожнина штока повністю заповнюватиметься рідиною. Умова заповнення порожнини штока рідиною визначається з виразу: . При недотриманні даної умови необхідно змінювати розміри гальма з урахуванням характеру цієї залежності. Сила гідравлічного опору гальма при накоті складається з Фн = Фон + Фтн, де Фон – сила гальма відкоту при накаті; Фтн – сила гальма накоту. Ця сила розраховується з виразу: . Коефіцієнти опору струменя вимірюються в межах: К=К=1,2 – 1,4 : К=1,5 – 1,7, а також розраховується площа канавок штока: атн = nbh, де n – число канавок 2-4 і розташовуються вони в порожнині штока; b – ширина канавки 5-10 мм. Читайте також:
|
||||||||
|