МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Роль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішеньТема 2. Маркетингові дослідження Основні питання 1. Роль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень. 2. Процес маркетингового дослідження. 3. Структура та види маркетингових досліджень. 4. Маркетингова інформаційна система. 5. Оцінка ринкових можливостей фірми. Література: 2-с. 38-85; 3-с. 72-94; 4-с. 43-66; 5-с. 85-103; 7-с. 82-91; 15-с. 74-96; 16-с. 53-76.
Маркетингові дослідження - це систематичне збирання та аналіз даних, пов'язаних з наявною ситуацією щодо маркетингової діяльності підприємства чи організації. Згідно з міжнародним кодексом ЄСОМАР, маркетингові дослідження — це системний збір і об'єктивний запис, класифікація, аналіз та представлення даних щодо поведінки, потреб, відносин, вражень, мотивацій і т.д. окремих осіб та організацій у контексті їх економічної, політичної, суспільної й повсякденної діяльності. Роль маркетингових досліджень полягає в оцінці маркетингових ситуацій, забезпеченні інформацією, яка дозволяє створити ефективну маркетингову програму підприємства. Мета маркетингових досліджень полягає в ідентифікації як проблем, так і можливостей підприємства зайняти конкурентну позицію на конкретному ринку в певний період часу шляхом пристосування його продукції до потреб і вимог споживачів, у зменшенні невизначеності, мірі ризику, збільшенні ймовірності успіху ринкової діяльності. Предмет маркетингових досліджень — існуюча маркетингова проблема щодо обставин внутрішнього чи зовнішнього походження, наявних ресурсів, критеріїв успіху або невдачі, часових обмежень, рівня можливого ризику тощо. Об'єкт маркетингових досліджень — це будь-який суб'єкт системи «підприємство—ринок—економіка» або їх якась конкретна характеристика. Основні завдання маркетингових досліджень: · аналіз кон'юнктури ринку; · дослідження поведінки споживачів, конкурентів та інших суб'єктів ринку (постачальників, посередників тощо); · оцінка результатів діяльності підприємства; · визначення конкурентних позицій продукції й підприємства в цілому; · орієнтація підприємства на випуск товарів, збут яких забезпечений умовами ринку; · розробка рекомендацій стосовно цінових, комунікаційних та розподільчих маркетингових політик підприємства; · прогнозні дослідження збуту продукції підприємства; · розробка розгорнутої програми маркетингу підприємства. Основними принципами маркетингових досліджень є: · системність — періодичність, послідовність, логічність; · комплексність — врахування й аналіз усіх діючих елементів і чинників у їх динаміці та взаємозв'язку; · цілеспрямованість — орієнтація на вирішення актуальних суто маркетингових проблем; · об'єктивність — незалежність від суб'єктивних оцінок та висновків; · надійність — точність одержання даних; · економічність — перевищення вигоди від удосконалення діяльності підприємства в результаті реалізації прийнятих рішень над витратами, пов'язаними із проведенням маркетингових досліджень; · відповідність принципам добросовісної конкуренції; · довіра з боку споживачів.
Читайте також:
|
||||||||
|