МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Лекція 1. Методологічні й теоретичні основи психології праціЖитомир – 2013 Курс лекцій Психологія праці Cистема геометричного моделювання ГеММа3D ГеММа3D являється самостійною CAD/CAMсистемою, яка дає змогу побудувати математичну модель і отримати керуючі програми обробки деталей будьякої ступені складності на всіх типах металоріжучого обладнання з числовим програмним управлінням (ЧПУ). Велика гнучкість системи та функціональний інтерфейс (рис. 13.3) сприяють швидкому її переоснащенню під нове обладнання та вироби, що є дуже актуально в умовах інструментального виробниму устаткуванні з ЧПУ; −підготовка управляючих програм для верстатів з ЧПУ: фрезерних (2х, 3х, 4х, 5и координатних), електроерозійних (2х, 3х, 4х координатних), свердлильних, токарних та гравіювальних; −підготовка технологічних ескізів і технологічних карт; −обробка результатів вимірювань виробів для оцінки точності виготовлення. При виконанні моделювання за допомогою ГеММа3D можливо здійснювати: · побудову кривих: відрізки, дуги кіл, сплайни, криві 2го порядку, еволюти і евольвенти, табличні криві, криві по довільній формулі; · створення поверхонь деталей і агрегатів будьякого ступеня складності: лінійні, витискування, обертання, Безье, NURBS, по одній і двох сімействах каркасних кривих, сполучення для поверхонь і оболонок (з постійним і змінним радіусом), сполучення поверхні з кривою (підсічка), кінематичні, еквідистантні, ливарні ухили; · обрізання поверхонь: створення складних композицій поверхонь, з вирізами і обмеженнями і виконання всіх геометричних і технологічних операцій; · робота з довільними конструкційними площинами. · геометричні операції: проектування кривих на поверхню, навертання кривих на поверхню, розгортка кривих лежачих на поверхні на площину, побудова еквідистантних кривих на площині і поверхні, перетин поверхонь довільними площинами, обрізання поверхонь за заданими межами, побудова оболонок, побудова ліній на поверхнях, межі поверхонь та ін. Обмінні формати IGES, DXF, STEP забезпечують введення математичних моделей, підготовлених в будьяких відомих САПР, включаючи твердотільні, а імпорт формату EPS дозволяє сприймати графічну інформацію з художніх програм для програмування гравіювання.
Галузь знань: 0301 Соціально-політичні науки Напрям підготовки: 6.030102 ПСИХОЛОГІЯ 6.030103 ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ ІІ курс РОЗРОБНИК: Мазяр О.В., старший викладач кафедри соціальної та практичної психології Мета: ознайомлення студентів з предметом і завданнями психології праці; здійснення історико-психологічного аналізу проблеми праці. Професійна спрямованість:первинні навички застосування основних методів дослідження у психології праці. План: 1. Предмет й основні завдання психології праці. Основна проблематика психології праці. 2. Методологічні й теоретичні аспекти психології праці. 3. Зв’язок психології праці з іншими науками. 4. Уявлення про працю у міфах, казках та прислів’ях. 5. Історія зарубіжної психології праці: 6. Виникнення прикладної психології праці. Психотехніка та наукова організація праці. 7. Історія вітчизняної психології праці. 8. Психологічні причини виникнення психології праці. 9. Сучасний стан психології праці. 10. Неекспериментальні методи. Спостереження: безпосереднє та самоспостереження. Опитувальні методи: бесіда, анкетування, метод експертних оцінок, метод узагальнення незалежних характеристик, метод критичних інцидентів, метод полярних балів, метод анамнезу. 11. Експериментальні методи. Природний експеримент. Тестовий метод.
Читайте також:
|
||||||||||
|