Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Австрії: мистецтво повсякденного життя.

Символізм Моріса Метерлінка

Фламандський живописець Пітер Брейгель

Пітер Брейгель (точніше Брьогел) — видатний нідерландський живописець. Він із величезною майстерністю відтворюва на полотні життя народу, його настрої і світобачення. Із середини 1560-х років П. Брейгель перейшов від сатиричних малюнків та кольористо строкатих полотен («Битва Масляної і Посту») до створення більш стриманих за кольором, відзначених монументальністю і цілісністю композицій картин життя селян, у яких відображав потужну життєву снагу простих людей, їхню гідність і невичерпну життєлюбність («Селянське весілля», «Селянський танець»).

У багатьох біблійних творах Брейгеля алегорично показано страждання нідерландців від пригнічення Іспанією («Побиття немовлят», «Перепис у Віфлеємі»). Іспанський терор у Нідерландах породив у деяких картинах Брейгеля настрої відчаю і скорботи, що виразилиля у гірких мотивах («Сорока на шибениці»), у фантастичних та символічних образах, сповнених глибокого трагізму («Божевільна Грета», «Сліпі»)

Велика кількість фігур і деталей, гострота контурного малюнка, яскрава виразність образів, інтенсивність локальних кольорових плям у зображенні фігур поєднуються у творчості Брейгеля з просторовою широтою композицій, найтоншим відчуттям тональної єдності.

У творчості П. Брейгеля органічно поєдналися грубуватий народний гумор, ліризм і трагічність, гостра життєва спостережливість фантастичний гротеск, інтерес до побутових деталей, докладної оповідності і прагнення до широкого узагальнення, створення гармонійної картини світу.

 

Моріс Метерлінк — знаменитий бельгійський письменник, драматург та філософ, один із найяскравіших представників символізму. За своїм світоглядом Метерлінк — послідовний ідеаліст- містик, який визнавав інший світ і його таємничу владу, безсилля людини проникнути в таємниці розуму. Серед європейських символістів Метерлінк був головним, майже єдиним великим драматургом, символічні п’єси якого («Принцеса Мален», «Сліпі», «Сім принцес», «Синій птах» та ін.) принесли йому європейську славу. Для драматургії Метерлінка характерною є таємнича атмосфера казки. Його герої говорять мало, короткими фразами, багато чого залишається в підтексті драматичного твору. Метерлінк був найвизначнішим філософом символізму. Його книга «Скарб смиренних» стала еталоном для поетів цього напряму. У 191І р. Метерлінку було присуджено Нобелівську премію в галузі літератури.



Интернет реклама УБС

 

Австрія— країна, що славиться прекрасною музичною спадщиною. Видатні європейські композитори XVIII—XIX ст. належали до славетної Віденської школи, а завдяки творчості Й. ІІІтрауса Відень, було названо всесвітньою столицею вальсу.

Крім того, Австрія відома так званими віденськими меблями. Технологія їхнього виробництва була започаткована австрійським міністром М. Тонетом. Гнуті стільці та крісла-качалки, легкі бюро ти секретери, розраховані на попит представників середнього класу, нині є кращими взірцями європейської вишуканості і класикою меблевого дизайну.

 

Легендарний Відень, столиця Австрії,— одна з найкрасивіших столиць світу, де завжди панувала романтична атмосфера, яку породжує багата історія міста, краса старовинних маєтків і соборів.

У повсякденному житті мешканців Відня в усі часи велике значення надавалося архітекту рі будинків та ошатності їх інтер’єру. Особливу увагу австрійці приділяли облаштуванню інтер’єру рідної домівки: виробам зі скла, декорованим емаллю, меблям, порцеляні. У XVIII ст. із розквітом порцелянової мануфактури великої популярності набула дрібна пластика. Унаслідок цього стало розвиватися виробництво фігурок із порцеляни, легка пластичність якої дозволяла створювати різноманітні форми й надавати особливої витонченості виробам. Статуетки зображували придворний світ тієї епохи і слугували окрасою приміщень та святкових столів.

Значним попитом у віденської аристократії користувалися «годинники в рамі» — картини із зображенням міського або сільського краєвиду, обов’язково з вежею, у яку вмонтовували годинниковий механізм.

У XVIII — XIX ст. важливим предметом інтер’єру міських осель став клавесин, уміння грати на якому було обов’язковим для заможних городян.

Як правило, багато декорований клавесин був такою ж окрасою оселі,

Як і гарні меблі, серед яких особливо популярними в австрійців були крісло--гойдалка та гнуті стільці, які й дотепер мають назву «віденських». Винайдення у XIX ст. та заснування виробництва недорогих, але вишуканих гнутих меблів належить столяреві Міхаелю Тонету. Чудовий дизайн багатьох виробів майстра визнаний поза часом. Його меблі швидкі і завоювали ринки Європи та інших країн світу.

 


Читайте також:

  1. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  2. А. 5-7 день життя.
  3. Архітектура і мистецтво. Українське бароко.
  4. Архітектура і образотворче мистецтво Русі.
  5. Архітектура та мистецтво
  6. Архітектура та образотворче мистецтво
  7. Архітектура та образотворче мистецтво
  8. Архітектура та образотворче мистецтво Київської Русі
  9. Архітектура та образотворче мистецтво.
  10. Архітектура та образотворче мистецтво.
  11. Архітектура. Образотворче мистецтво

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Великі голландці» Пітер Пауль Рубенс і Харменс ван Рейн Рембрандт | Віденська музична школа

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.