МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Коефіцієнт результативності роботи
,
де Rc – сумарні затрати закінчених робіт, прийнятих (рекомендованих) для освоєння в серійному виробництві; Q – фактичні затрати на НДДКР за і-тий рік; N – число років аналізованого періоду; Н1 – незавершене виробництво на початок періоду аналізу у вартісному виразі; Н2 – те ж на кінець періоду аналізу.
До цих показників ще включають: Індекс рентабельності (ІR)– відношення приведених доходів до наведених на цю ж дату інноваційних витрат:
,
де Дj – доход у періоді j; Кt – розмір інвестицій у періоді t.
Індекс рентабельності тісно пов'язаний з інтегральним ефектом. Якщо інтегральний ефект Еінт позитивний, то індекс рентабельності IR>1 і навпаки. При IR>1 інноваційний проект вважають економічно ефективним. У протилежному випадку (IR<1) – неефективним.
Період окупності То
,
де К – первісні інвестиції в інновації; Д – щорічні грошові.
Після виконання наведених вище розрахунків аналізують ефективність. Метою аналізу (аудиту) ефективності інноваційної діяльності організації є вивчення її механізму і визначення віддачі інвестицій. Із цієї мети випливає наступний напрямок аналізу: · обґрунтованості ідеї і структури проблеми; · раціональності структури організації; · професіоналізму керівника організації, керівників інноваційних проектів, їх команд; · правової обґрунтованості проектів і державної підтримки інноваційної діяльності; · фінансового і матеріально-технічного забезпечення організації; · якості інформаційного забезпечення організації; · сукупності застосованих при проектуванні наукових підходів і сучасних методів менеджменту; · використання конкурентних переваг організації; · структури портфелів новацій і інновацій (купівельні новації, новації для впровадження в організації, новації для накопичення, новації власного розроблення, новації для продажу); · якості експертизи проектів; · якості розрахунків показників ефективності інноваційної діяльності організації; · системи мотивації інноваційної діяльності. Аналіз ефективності інноваційної діяльності організації необхідно здійснювати з дотриманням наступних принципів: · діалектики (системний підхід, динамічний підхід, принцип прояву необхідності і випадковості, принцип єдності й боротьби протилежностей, принцип переходу кількості в якість і якості в нову кількість, принцип "заперечення заперечення"); · єдності аналізу і синтезу; · ранжирування; · забезпечення співставності альтернативних варіантів; · оперативності; · кількісної визначеності та ін. Упровадження новацій може дати чотири види ефекту (рис. 10.2): · економічний; · науково-технічний; · соціальний; · екологічний.
Рис. 10.2 Види ефекту від упровадження новацій Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|