МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1. Бухгалтерський облік, його сутність і основи організаціїВступ ЗМІСТ Ужгород – 2012 Професія: 4121 обліковець з реєстрації бухгалтерських даних З БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ О.Є.Войченко Ужгородське вище комерційне училище Київського національного торговельно-економічного університету
Войченко О.Є. Опорний конспект з бухгалтерського обліку. Професія: 4121 обліковець з реєстрації бухгалтерських даних. Ужгород, 2012. – 249 с.
Опорний конспект з бухгалтерського обліку створений відповідно до типової навчальної програми предмета «Бухгалтерський облік» та теоретичної частини предмета «Виробниче навчання» Державного стандарту професійно-технічної освіти з професії обліковець з реєстрації бухгалтерських даних (зміни внесені у межах дозволених норм).
Опорний конспект може бути використаний викладачами на теоретичних уроках з бухгалтерського обліку, учнями – при виконанні домашнього завдання та при підготовці до лабораторно-практичних робіт, майстрами виробничого навчання – для актуалізації знань на вступних інструктажах під час виробничого навчання.
Розробник: Войченко Ольга Євгенівна – майстер виробничого навчання, викладач спецдисциплін Ужгородського вищого комерційного училища КНТЕУ. Розглянуто на засіданні методичної комісії УВКУ КНТЕУ «____» _______________ 2012 року, протокол №___
Опорний конспект з бухгалтерського обліку створений відповідно до типової навчальної програми предмета «Бухгалтерський облік» та теоретичної частини предмета «Виробниче навчання» Державного стандарту професійно-технічної освіти з професії обліковець з реєстрації бухгалтерських даних. У ньому розкриті основи організації і ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності, теоретичні положення предмета, методу (його елементів) бухгалтерського обліку, базові питання фінансового обліку. Висвітлення передбачених змістом тем здійснюється у найбільш сприятливій для сприйняття формі – у вигляді таблиць, схем, малюнків, а у текстовій частині виділено ключові слова та фрази, на які учневі слід звернути увагу. Це робить посібник більш наочним та сприятиме легшій фіксації, утриманню у пам’яті та швидкому відтворенню навчального матеріалу. Після кожної теми наведені контрольні запитання, за допомогою яких можна визначити ступінь засвоєння пройденого матеріалу. Додатком до Опорного конспекту є Збірник тестів для тематичних атестацій з бухгалтерського обліку, розроблений на підставі його змісту. Даний посібник призначений допомогти учням, що здобувають професію обліковця з реєстрації бухгалтерських даних, отримати необхідні знання з бухгалтерського обліку. Опорний конспект може бути використаний викладачами на теоретичних уроках з бухгалтерського обліку, учнями – при виконанні домашнього завдання та при підготовці до лабораторно-практичних робіт, майстрами виробничого навчання – для актуалізації знань на вступних інструктажах під час виробничого навчання. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|