МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
D) методу мозкового штурму.D) невірний. 112. Що із наведеного відноситься до елементів інноваційного процесу? a) менеджмент, маркетинг; b) випуск, продаж; c) ініціація, дифузія; d) ідея, гіпотеза. 113. Метод наукового дослідження якого-небудь предмета або явища, що полягає в пізнанні його як єдиного цілого, в єдності і взаємному зв’язку його частин називається; a) пізнання; b) аналіз; c) синтез; d) ідея. 114. Аналіз як метод наукового дослідження полягає у: e) пізнанні предмета або явища як єдиного цілого; f) передбаченні нового; g) розкладанні цілого на складові; h) пізнанні людиною об’єктивних законів. 115. Пропозицію, яка вимагає підтвердження, називають: e) гіпотезою; f) абстракцією; g) уявленням; h) ідеєю. 116. Виберіть правильне продовження вислову: "Суб’єктивно інсайт переживають як ...": e) логічне обдумування; f) задоволення від досягнутих результатів; g) підтвердження гіпотези; h) раптове осявання, здогадка. 117. Основою методу мозкового штурму є: e) відділення процесу генерування ідей від процесу їх оцінювання; f) генерування ідей проводять в умовах, встановлених певними рамками; g) участь у мозковому штурмі аналітиків, фантазерів, професіоналів; h) усі відповіді правильні. 118. Теорія Зиґмунда Фрейда служить філософською основою наступному методу пошуку нової ідеї: a) методу проб і помилок; b) морфологічному аналізу; c) методу фокальних об’єктів; 119. У синектиці використовуються аналогії: e) пряма; f) непряма; g) і та, й інша; h) не використовують аналогій. 120. Атака досліджуваної проблеми спеціалізованими групами професійних спеціалістів, інженерів, консультантів, експертів із використанням ними різних аналогій та асоціацій називається: e) стратегією семикратного пошуку; f) синектикою; g) вирішенням винахідницьких завдань; h) дослідженням. 121. Метод проб і помилок у процесі пошуку нової ідеї передбачає: i) відповіді на заздалегідь складений перелік запитань; j) послідовне висунення і розгляд всіх можливих ідей; k) колективну атаку проблеми групою професіоналів; l) використання спеціалістами аналогій і асоціацій. 122. Морфологічний аналіз передбачає дослідження: e) ознак випадково вибраних об’єктів; f) усіх можливих варіантів вирішення проблеми; g) варіантів вирішення проблеми за аналогією; h) за заздалегідь складеному переліку запитань. 123. Здатність побудови суб'єктом наочних образів і моделей на основі перетворення знань про раніше несприйнятливі предмети і явища називається: a) прогноз; b) гіпотеза; c) уявлення; d) інсайт. 124. Вірний/невірний даний вираз: "Непрямий метод продажу інновації означає, що контакт між продуцентом і покупцем здійснюється через посередника (продавця)"?: c) вірний; d) невірний. 125. Форма прогнозу – це: e) передбачення на основі простої повторюваності подій; f) передбачення за аналогією; g) прогноз на основі пізнання об’єктивних законів; h) усі відповіді правильні. 126. Факторами економічного зростання за Ковальовим є: e) підвищення рентабельності та беззбитковості; f) збільшення граничної корисності; g) зростання сукупного попиту і пропозиції; h) збільшення трудовитрат та підвищення продуктивності праці. 127. Алгоритм вирішення винахідницьких завдань включає в себе регламентованих конкретними правилами і рекомендаціями: e) 4 етапи; f) 7 етапів; g) 9 етапів; h) 10 етапів. 128. За масштабністю (розміщенням філіалів) інноваційні організації класифікують на: e) малі, середні, великі; f) продуктові, ресурсні, процесні, документальні; g) віолентні, патієнтні, комутантні, експлерентні; h) національні, транснаціональні, міжнаціональні. 129. За видом ефекту, на який вона переважно орієнтована, інноваційні організації класифікують на: e) комерційні, науково-технічні, екологічні, соціальні, інтегральні; f) наука і освіта, інформатика, промисловість, будівництво, транспорт, с/господарство; g) спеціальні, комплексні; h) продуктові, ресурсні, процесні, документальні. 130. .Відповідно з "Рекомендаціями Фраскаті" наукові організації за секторами науки в Україні класифікують на: e) природничі, технічні, гуманітарні; f) державні, підприємницькі, вища освіта, приватні неприбуткові; g) окремої стадії ЖЦТ, спеціалізовані, комплексні; h) малі, середні, великі. 131. Девізом фірм з якою стратегією є вислів "дорого, проте добре"?: e) віолентною; f) патієнтною; g) комутантною; h) експлерентною. 132. Фірми з якою стратегією дотримуються девізу "дешево, але пристойно"?: e) віолентною; f) патієнтною; g) комутантною; h) експлерентною. 133. Фірми з якою стратегією дотримуються девізу "краще і дешевше, якщо вийде"?: e) віолентною; f) патієнтною; g) комутантною; Читайте також:
|
||||||||
|