МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контрольні питання
1.Висвітліть класифікацію конкретно-наукових (емпіричних) методів дослідження та їх методичні прийоми. 2.Визначіть зміст і застосування органолептичних методичних прийомів у наукових дослідженнях з наведених нижче, і дайте їм обґрунтування: · це проведення інвентаризації об’єктів у натурі; · це контрольні заміри робіт; · вибіркові і суцільні статистичні спостереження; · технологічні й хіміко-технологічні дослідження; · експертизи проектів і кошторисної документації; · методичні прийми дотикового характеру, коли дослідження проводиться способом безпосереднього дотику до об'єктів спостереження (інвентаризація, контрольні заміри робіт, статистичні спостереження, технологічні й хіміко-технологічні дослідження, експертизи різних видів). 3. Розкрийте зміст розрахунково-аналітичних методичних прийомів і процедур та застосування їх у наукових дослідженнях. 4. Розкрийте інформаційне моделювання (інформаційний образ), його суть і застосування у наукових дослідженнях. 5. Дайте характеристику економіко-математичних методів і застосування їх у наукових дослідженнях. 6. Дайте визначення поняттю “процедура”. 7. На які за призначенням у застосуванні прийомів дослідження можна поділити процедури? 8. Визначте зміст науково-дослідних процедур та їх застосування, з наведених нижче: · методичні прийоми наукового дослідження; · дії науковця в процесі дослідження; · функції дослідного процесу; · система методичних дій над об’єктами дослідження, які виконуються з метою пізнання, перетворення або вдосконалення їх процедури; · це інструментарій застосування науково-методичних прийомів дослідження (організаційні, технологічні, аналітичні, нормативно-правового регулювання, лічильні та ін.).
Читайте також:
|
||||||||
|