МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
П Е Р Е Д М О В АЗ М І С Т
Товарознавство– це наукова дисципліна, предметом якої є споживча цінність товарів. Товарознавство продовольчих товарів вивчає їх фізичні, хімічні, біохімічні властивості та зміни цих властивостей на всіх етапах товаропросування від виробництва до споживача. Втрати товарів в сфері товарообігу зумовлені їх властивостями, здатністю до зберігання і залежать від дотримання умов зберігання. Зменшити втрати товарів і збільшити прибутковість торгівлі можна тільки за умови набуття знань з властивостей товарів, природи, джерел їх втрат, здатності до короткотермінового або тривалого зберігання. Метою викладання дисципліни «Основи товарознавства» є надання студентам теоретичних знань та практичних навичок з товарознавства продовольчих товарів, необхідних для практичної праці в галузі торгівлі за сучасних умов. Задачами дисципліни є надання майбутнім спеціалістам глибоких знань з питань вивчення класифікації та номенклатури асортименту, характеристиці товарів, якості та проведенню експертизи товарів, формуванню споживчих властивостей товарів у процесі виробництва і факторів, які впливають на асортимент і вартість товарів. У результаті вивчення курсу студенти повинні знати основні поняття товарознавства, визначити належність товарів до відповідної групи, характеризувати товари за основними споживчими властивостями і товарознавчими ознаками, визначити вартість товарів і аналізувати товарні фактори, що впливають на ціну.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|