Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Значення транспортних перевезень для діяльності сільськогосподарського підприємства

Моделювання транспортних перевезень.

Моделі економічних процесів і систем

Частина 2

Дана задача є приватною задачею внутрішньогосподарчого планування.

Господарська діяльність сільськогосподарського підприємства неможлива без переміщення вантажів. Керівникам і фахівцям господарств постійно доводиться вирішувати: що, чим, куди і звідки перевозити. Транспортні роботи в сільському господарстві вельми різноманітні. Усередині господарства транспорт використовується для перевезення урожаю з полів на склади, ферми і переробляючи пункти; для вивезення на поля добрив, насіння, отрутохімікатів і т. п. На зовнішньогосподарських роботах транспорт використовується для завезення в господарство продукції промислового виробництва: добрив, сільськогосподарських машин, знарядь і запасних частин до них, пального і змащувальних матеріалів, готових харчових продуктів і т. д., а також вивозу з господарства готової продукції. З великої кількості варіантів плану перевезень різних вантажів виникає проблема раціонального використовування транспортних засобів. Витрати на транспортування вантажів складають, як правило, 30-35% від загальних витрат на виробництво сільськогосподарської продукції в сільськогосподарських підприємствах. Фахівцями підраховано також, що транспортні витрати підвищуються на 10-15% від того, що перевезення здійснюються неоптимальним чином.

Дана задача може розв'язуватися в різних постановках. Якщо йдеться про перевезення одного виду вантажу одним видом транспорту, то має місце звична транспортна задача, що носить назвукласичної. Передбачається також, що вантаж перевозиться за одну автомобільну ходу.

9.2. Класична транспортна задача. Особливості транспортної задачі

Перш, ніж записати модель цієї задачі, відрекомендуємо її у вигляді таблиці.

 

Постачальники Споживачі Наявність вантажу
п
  C11   C12   C1n a1
X11   X12   X1n  
  C21   C22   C2n a2
X21   X22   X2n  
... ... .   ... ...
m   C1m   C2m   Cmn am
X   X   X  
Потреба у вантажі b1 b2 bn ZZ

 

Позначення:

- номер постачальника;=1,2,3,… ;

- номер споживача; =1,2,3,… n;

Х- кількість вантажу, що перевозиться від -го постачальника до - споживача;

C- собівартість перевезення вантажу від з -го постачальника до- го споживача (або відстань між -им постачальником і -им споживачем);

а- наявність вантажу у -го постачальника;

b- потреба у вантажі -го споживача.

Задача полягає у відшуканні такого плану перевезень,

 

який би забезпечував мінімум загальної вартості перевезень (або мінімум відстаней) при повному задоволенні запитів постачальників і споживачів.

Від таблиці переходимо до структурної моделі задачі, представленої в аналітичному вигляді.

Модель має вигляд:

При виконанні умов:

1. Умова повного задоволення постачальників:

2. Умова повного задоволення споживачів:

3. Умова позитивності змінних:

Для вирішення задачі необхідно зібрати наступну інформацію:

1. Кількість вантажу у кожного з постачальників

2. Кількість вантажу, яка необхідна кожному споживачу

Відстані між постачальниками і споживачами або тарифи (витрати на перевезення одиниці вантажу від i - го постачальника до j – ого споживача).

Як задача лінійного програмування, в якій чітко визначена мета і умови, яких вона досягається, транспортна задача могла б бути вирішена симплекс-методом. Проте через громіздкість одержуваних при цьому симплекс - таблиць і низького коефіцієнта їх заповнювання, рішення цієї задачі на ЕОМ симплекс-методом недоцільне.

Через особливості транспортної задачі для її вирішення розроблені спеціальні методи: потенціалів, диференціальних рент, індексний, угорський, апроксимації Фогеля, загальний розподільний.

Особливості транспортної задачі полягають в наступному:

1. Коефіцієнтами при невідомих в обмеженнях обох типів є тільки одиниці.

2. Всі показники (техніко-економічні коефіцієнти і вільні члени) в обмеженнях обох типів мають одну і ту ж одиницю вимірювання, а коефіцієнти при невідомих в критерії оптимальності (відстань або вартість) задані з розрахунку на ту ж одиницю вимірювання (центнер, тонну).

3. Матриці, складені із змінних обох типів обмежень є транспонованими по відношенню одна до одної.

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. II. Організація перевезень
  6. II. Організація перевезень
  7. IV група- показники надійності підприємства
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. Iсторичне значення революції.
  10. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  11. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  12. Ocнoвнi визначення здоров'я




Переглядів: 601

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прогнозування в Excel. | Постановка задачі по плануванню перевезення різних вантажів одним видом транспорту. 3ведення її до класичної задачі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.