МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Об’єкт, платники та ставкиОб’єктом плати за землю є земельна ділянка, а також земельна частка (пай), яка перебуває у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди. Платниками є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) і землекористувачі, зокрема орендарі. Плата за землю стягується у двох формах: земельний податок; орендна плата. Залежно від мети використання земельної ділянки розрізняють ставки, що встановлюються щодо земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення. У свою чергу, ставки плати за землю несільськогосподарського призначення диференціюються для земель населених пунктів та земель промисловості, транспорту за межами таких пунктів. Щодо земель сільськогосподарського призначення ставки встановлюються у відсотках від грошової оцінки одного гектара сільськогосподарських угідь і диференціюються для ріллі, сіножатей та пасовищ і для багаторічних насаджень. За земельні ділянки в межах населених пунктів ставки податку з земель, грошову оцінку яких установлено, визначається в розмірі 1 % від грошової оцінки. Якщо таку оцінку не встановлено, для населених пунктів використовуються середні ставки (у копійках за квадратний метр), розміри яких диференціюються залежно від чисельності населення. У свою чергу, середні ставки установлені Верховною Радою України, також можуть диференціюватись відповідними сільськими, селищними, міськими радами, виходячи з функціонального призначення і місцезнаходження земельної ділянки, але не вище ніж у два рази від середніх ставок. У населених пунктах, віднесених до курортних, установлюються підвищувальні коефіцієнти до середніх ставок. Крім того, такі коефіцієнти використовуються також в містах обласного підпорядкування та містах Києві і Севастополі. Податок за земельні ділянки, зайняті житловим фондом, автостоянками, гаражами, дачами громадян, справляється в розмірі 3 % від суми земельного податку. Податок за частину площ земельних ділянок, наданих підприємствам, установам і організаціям (за винятком сільськогосподарських угідь), що перевищують норми відведення, справляється в п’ятикратному розмірі. Щодо, земель розташованих поза межами населених пунктів, ставки земельного податку встановлюються: а) для підприємств промисловості, транспорту, зв’язку та іншого призначення — з розрахунку 5 % від грошової оцінки одиниці площі ріллі по області; б) за земельні ділянки, надані в тимчасове користування на землях природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення — у розмірі 50 % від грошової оцінки одиниці площі ріллі по області; в) за земельні ділянки, що входять до складу земель лісового фонду і зайняті виробничими, культурно-побутовими, жилими будинками та господарськими будівлями і спорудами, — у розмірі 0,3 % від грошової оцінки одиниці площі ріллі по області. Читайте також:
|
||||||||
|