Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вантажопотоки, їх види та формування.

Взаємозв’язок та планування процесів

 

 

Виконання основних процесів гірничих робіт на кар'єрах приурочене до вантажопотоків, які характеризуються видом вантажу, його об'ємом в одиницю часу і напрямом переміщення. Кожен вантажопотік організаційно і технологічно зв'язує воєдино комплекс обслуговуючих його машин і механізмів від забоїв до відвалів або складів. Часто вантажопотік відповідає технологічно відособленій частині кар'єру. Кар'єрні вантажопотоки формуються в забоях і далі розвиваються залежно від вигляду і кількості вантажів, пунктів призначення, техніки і організації їх переміщення. Відповідно до вантажопотоків визначаються кількість і положення транспортних комунікацій на уступах, в траншеях і на поверхні.

Головною відмітною ознакою самостійного кар'єрного вантажопотоку є спільність і нерозривність транспортних комунікацій від забоїв до пунктів розвантаження.

Всі види вантажопотоків утворюються з елементарних вантажопотоків, під якими розуміються потоки однорідних вантажів, наступних з одного забою в один пункт розвантаження. У окремих випадках, наприклад при перевалюванні розкривних порід у вироблений простір, елементарний вантажопотік не має транспортних комунікацій.

Група елементарних вантажопотоків, що з'єднуються, утворює вантажопотік, що сходиться (рис. А).

Один вантажопотік (з одного забою), що розділяється на приватні вантажопотоки до різних пунктів розвантаження, називається вантажопотоком, що розходиться (рис. Б). Загальний вантажопотік, на своєму початку що сходиться, а що далі розходиться, називають складним вантажопотоком (рис. В).

У тих випадках, коли вантажопотік обслуговується різними видами транспорту і має перевантажувальні і сортувальні пункти по ходу проходження вантажів, його називають комбінованим (мал. Г).

 

На кар'єрах для скорочення числа і протяжності транспортних комунікацій і спрощення розкриття робочих горизонтів частіше всього використовують складні і комбіновані вантажопотоки.

Вантажопотоки часто закріплюються за забоями і пунктами розвантаження. Проте поширені і вантажопотоки, що не мають закріплених кінцевих пунктів розвантаження, при яких напрям переміщення вантажів регулюється диспетчерською службою. По вигляду вантажів, що входять у вантажопотоки, вони називаються однорідними (один вид порід) і різнорідними (два і більш видів порід, наступні в різні пункти прийому).

 

На кар'єрах звичайно функціонує декілька вантажопотоків (перш за все корисних копалин і розкривних порід), які можуть бути:

а) незалежними, коли робота комплексу устаткування, обслуговуючого даний вантажопотік, не залежить від інших вантажопотоків;

б) залежними, коли періодично необхідний частковий перерозподіл устаткування по двох вантажопотоках для поліпшення використовування устаткування; цей перерозподіл робиться диспетчерською службою;

в) жорстко залежними, коли диспетчерська служба постійно змінює відповідно до графіка завантаження устаткування і перерозподіляє його (в першу чергу транспорт) між вантажопотоками.

Найбільш поширені залежні вантажопотоки. Вантажопотоки сполучають воєдино процеси підготовки порід до виїмки, виїмки і вантаження, транспортування, відвалування і розвантаження і, отже, в найбільшій мірі зумовлюють можливість ефективного використовування устаткування.

 


Читайте також:

  1. Види і показники собівартості. Собівартість продукції та принципи її формування.
  2. Види і структура доходів населення та джерела їх формування.
  3. ВНУТРІШНІ ЦІНИ ТА МЕТОДИ ЇХ ФОРМУВАННЯ.
  4. Ґрунт як компонент біогеоценозу і основа його формування. Роль ґрунту у формуванні ландшафтів
  5. Доходи населення та джерела їх формування.
  6. Економіка України як єдиний господарський комплекс. Особливості та стан формування.
  7. Інвестиційний портфель і його формування.
  8. Інвестиційний портфель і його формування.
  9. Класифікація господарських засобів і джерел їх формування.
  10. Лекція 9. Ландшафтно-рекреаційні території. Складові частини та принципи формування.
  11. Лекція №13. Пневмовакуумне формування. Сутність методу формування.




Переглядів: 1750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вторинне подрібнення негабаритних кусків | Основи організації роботи комплексу устаткування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.