МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий Керуючийслужбою службою службою службою службою маркетингу реклами і по товарної маркетингових збуту стимулирова- номенклатурі досліджень ния збуту
керуючий по групах товару
керуючий по товарах
Дану організацію характеризують наступні показники : · керуючий по товарі координує весь комплекс маркетингу по цьому виробі · керуючий по товарі може швидше окремо узятих фахівців реагувати на виникаючі на ринку проблеми · не обійдені увагою і більш дрібні, другорядні за значенням марочні товари, оскільки виробництвом кожного з них керує власний керуючий · керування виробництвом – школа для молодих керівників, тому що на цій роботі вони утягують майже в усі сфери оперативної діяльності фірми Організація по товарно-ринковому принципі Ця форма використовується фірмами, що продають безліч товарів на безлічі різних ринків. Така фірма може одночасно мати в себе керуючих по товарах і керуючих по ринках, тобто застосувати так називану матричну організацію. Сильні і слабкі сторони організаційних структур служби маркетингу
5. Контроль в підприємницькій діяльності У ході втілення в життя планів маркетингу, ймовірно зустрінеться чимало несподіванок. Фірмі потрібно контролювати проведені нею заходу, щоб бути упевненої в кінцевому досягненні цілей маркетингу. Можна виділити три типи маркетингового контролю : 1. Контроль за виконанням річних планів –фахівці маркетингу зіставляють поточні показники з контрольними цифрами річного плану і при необхідності вживають заходів до виправлення положення. 2. Контроль прибутковості –полягає у визначенні фактичної рентабельності різних товарів, територій, сегментів ринку і торговельних каналів 3. Стратегічний контроль – полягає в регулярній перевірці відповідності вихідних стратегічних установок фірми наявним ринковим можливостям Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|