Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Взаємний перетин геометричних тіл

Побудова зрізаного циліндра

 

1). Будуємо проекції циліндра.

2).Будуємо проекції перерізу циліндра.

3). Знаходимо істинну величину перерізу.

 

 

4). Будуємо розгортку зрізаного циліндра ( точки – по координатам ).

 

5). Будуємо аксонометрію зрізаного циліндра ( точки – по координатам ).

 

 

 

 

Багато деталей представляють собою перетин геометричних тіл, наприклад поршень – перетин двох циліндрів або гайка – перетин шестигранної приз-ми, конуса (фаска) і циліндра (з різьбою) і т.д.

Тому треба вміти будувати лінії перетину поверхонь геометричних тіл, щоб вірно виконувати креслення і ескізи таких деталей .

 

1.Побудова ліній перетину двох призм.

(комплексне креслення)

 

Задані дві трьохгранні призми, які перетинаються :

 

1). Будуємо проекції призми MNK (починаємо з основи – горизонтальної проекції).

 

2). Будуємо проекції призми АВС (починаємо з профільної проекції).

3). Розглянемо кожне ребро призми АВС :

- Ребро С ні з чим не перетинається (наводимо його);

- Ребро В перетинається з гранями NM і MK в точках 1 і 2 (це видно на горизонтальній проекції). Переносимо ці точки на фронтальну проекцію.

- Ребро А перетинає ці ж грані в точках 3 і 4. Переносимо їх також на фронтальну проекцію.

4). Розглянемо ребра призми MKN:

- Ребра N I K ні з чим не перетинаються (це видно на горизонтальній проекції). Наводимо видимі контури на фронтальній проекції.

- Ребро М перетинає грані ВС і АС в точках 6 і 5 (профільна проекція). Переносимо їх на фронтальну проекцію.

5). З’єднуємо отримані точки на фронтальній проекції. Це і будуть лінії перетину призм.

 

2.Будуємо аксонометрію :

1). Будуємо ізометрію призми

MNK.

2). Будуємо призму АВС :

- Знаходимо розташування ребра С, для чого по координатам z (від точки М ) і у (від ребра М) – це середина ребра.

- Будуємо ребро С паралельно вісі х.

- Вершина основи точки С є.

- Будуємо трикутник АВС. Ви-сота його паралельна вісі у, основа ВА паралельна вісі z.

- Будуємо точки 1 і 6 на ребрах А і М , з’єднуємо їх.

Невидимих ліній в аксонометрії не будуємо.

 

Комплексне креслення та аксонометрія

перетину двох тіл обертання

 

Рис.1

 

1. Побудова прямокутних проекцій (комплексне креслення , рис.1) :

а). Будуємо прямокутні проекції двох циліндрів, починаючи з основ.

Б). беремо довільні точки на колі (горизонтальна проекція) – 1, 2, 3, 4 –

– ці точки спільні для обох циліндрів.

В). Переносимо точки на півколо на профільну проекцію.

Г). Будуємо третю проекцію кожної точки у фронтальній площині.

Д). З’єднуємо ці точки плавною кривою за допомогою лекала – це і буде

лінія перетину.

 

Рис.2

 

2. Будуємо аксонометрію перетину циліндра і пів-циліндра (рис.2) :

 

а). Будуємо аксонометрію вертикального циліндра, для чого від

перетину вісей (точка О) відкладаємо по вісі Z висоту цього циліндра

і будуємо овал паралельно горизонтальній площині.

б). Від точки О відкладаємо відрізок ОА і будуємо паралельно профіль-

ній площини половину овала – основу другої фігури – пів- циліндра.

в). По вісях X,Y,Z відкладаємо координати точок 1, 2, 3, 4, 5 і з’єднує-

мо їх кривою лінією.

 

г). Витираємо лінії побудови і залишаємо тільки контурні лінії (рис.3) :

 

Рис.3

 

 

Комплексне креслення геометричного тіла з отвором.

Визначення істинної величини перерізу фігури

1. Будуємо прямокутні проекції призми.

2. Будуємо проекції отвору ( ∆ ).

3. будуємо лінії перетину призми (точки F, B, C, D) спочатку на горизон-тальній проекції , а затим – на профільній.

4. Проводимо лінію січної площини ( α ⊥ П2). Вона перетинає призми в точках 1, 2, 3, 4, 5, 6 ( точки на ребрах на фронтальній проекції).

5. Будуємо горизонтальні і профільні проекції.

6. З’єднуємо точки 1-2-6 і 3-4-5 на профільній проекції.

7. Перерізи заштриховуємо.

8. Будуємо істинну величину перерізів.


Читайте також:

  1. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  2. Взаємний контроль буває колегіальним, груповим, суспільним
  3. Виведення формул для знаходження площі паралелограма, трикутника, трапеції. Формули для знаходження площ поверхонь просторових геометричних фігур.
  4. Відношення еквівалентності та порядку, їх властивості. Впорядковані множини. Зв'язок відношення еквівалентності з розбиттям множини на класи, що попарно не перетинаються.
  5. Галузі, на перетині яких розвивається інформаційний менеджмент
  6. Закон розподілу швидкостей по перетину круглої труби при ламінарному режиму течії рідини.
  7. Застосування геометричних перетворень для побудови ліній другого порядку.
  8. Збірно-монолітні поперечні перетини
  9. Зв'язок між кон'юнкцією та перетином
  10. Малюнок № 1.5. Відношення перетину.
  11. НЯ ПЛОЩИН ПЕРЕТИНУ




Переглядів: 2248

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перетин геометричних тіл проектуючими площинами | Проектування моделі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.