МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Показники якості продукціїВ залежності від кількості властивостей, які характеризуються, показники якості поділяються на: • одиничні, що характеризують окремі властивості виробу; • комплексні, за допомогою яких вимірюється група властивостей виробу; • узагальнюючі, які характеризують якість усієї сукупності продукції підприємства. Одиничні показники умовно поділяються на такі групи: 1) Показники призначення (характеризують пристосованість виробів до використання та область використання). 2) Показники надійності і довговічності. 3) Показники технологічності (характеризують ефективність конструкцій машин та технологій їх виготовлення). 4) Ергономічні показники (враховують комплекс гігієнічних антропометричних, фізіологічних властивостей людини, вимоги техніки безпеки). 5) Естетичні показники (характеризують виразність, відповідність стилю і моді, оригінальність, гармонійність). 6) Показники стандартизації та уніфікації, що відбивають ступінь використання у виробі стандартизованих та уніфікованих деталей та вузлів. 7) Економічні показники (відображають затрати на розробку, виготовлення і експлуатацію виробу). Комплексні показники Комплексні показники характеризують кілька властивостей продукції. Згідно цих показників продукцію поділяють на сорти, марки, класи. В процесі господарської діяльності важливо не тільки вірно оцінити якість окремих виробів, але й загальний рівень якості продукції підприємства. Для цього використовується система загальних показників, основними серед яких є: 1) коефіцієнт оновлення асортименту; 2) частка сертифікованої продукції; 3) частка продукції, призначеної для експорту; 4) обсяг товарів, реалізованих за зниженими цінами під час сезонного розпродажу. Методи оцінки Методи оцінки якості продукції поділяються 1) В залежності від способу одержання інформації на об'єктивний (вимірювальний і реєстраційний), органолептичний і розрахунковий. a) Вимірювальний метод - передбачає використання при оцінці якості продукції технічних засобів контролю. b) Реєстраційний метод ґрунтується на спостереженні і підрахунку кількості предметів, випадків. c) Органолептичний метод передбачає аналіз сприймань органами чуття людини споживчих властивостей товару. d) Розрахунковий метод використовується при визначенні показників якості новостворених виробів. 2) В залежності від джерел інформації методи оцінки якості поділяються на: a) традиційний (оцінка якості продукції в спеціалізованих підрозділах); b) експертний (використовується для оцінки естетичних показників якості); c) соціальний (ґрунтується на визначенні якості продукції на основі вивчення думки споживачів про неї). В окрему групу виділяються статистичні методи оцінки якості продукції, які ґрунтуються на використанні методів математичної статистики і мають вибірковий характер. Економічний механізм управління якістю продукції об'єднує способи і методи, які спрямовані на забезпечення виробництва і реалізації продукції високої якості. Складовими елементами цього механізму є планування і прогнозування виробництва високоякісної продукції, стимулювання і контроль за виробництвом, стандартизація і сертифікація продукції.
Читайте також:
|
||||||||
|