Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Обговорення.

Розвиток теми.

Чи задумувались ви над питанням :

Для чого я живу ? Давайте зараз подумаємо. ( збір думок).

Вчитель роздає карточки ½ листа А4, учні великими чіткими буквами пишуть свої думки, потім кладуть на стіл , а вчитель їх прикріплює на дошці, чи на великому листі сірого паперу.Карточки учні можуть особисто підписати, а можуть і анонімно писати свої думки.

Вчитель підводить думку.

Згідно християнського вчення найвищою метою життя людини на землі є творити добрі вчинки, щоб заслужити на вічне життя з Богом у Царстві Небесному.

З уроків п’ятого класу ми з вами знаємо, що людина створена Богом з великої любові . І тому Господь поселив її у найкращому місці , в раю. У раю людина була щаслива, вона оглядала Господа, спілкувалася з ним.

Чи так є до наших днів? (збір думок)

Чому людина не може оглядати Бога, жити з Богом ?( збір думок)

( очікувана думка----- людина через непослух, через гордість втратила рай, втратила можливість жити з Богом).

Мотивація навчальної діяльності.

Розмова вчителя з учнями.

Чи бувало з вами, що ви когось довго чекали, маму, тата з роботи, сестру, брата?( збір думок)

Що ви відчували ?( збір думок)

Очевидно, коли ми когось чекаємо, заглядаємо у вікно, виглядаємо то прислухаємось до кроків за дверима з готовністю відчинити. Радіємо, коли приходить той на кого ми чекали. Але, якщо хтось із близьких затримується, тоді світимо світло й з нетерпінням чекаємо до глибокої ночі.

Світло є завжди знаком радості. Той хто повертається пізно ввечері додому й бачить світло у вікні, радіє, що його чекають.

Ісус Христос використав це порівняння з світлом, щоб розповісти нам правду про його другий прихід на землю. Про це ми дізнаємося з Притчі про десятьох дів.(Мт.25.1-13).

Історична довідка. Її може подати вчитель, або заздалегідь підготовлений учень. В країні ,де жив Ісус Христос ,коли було весілля ,то світилки нареченої з світлом чекали приходу нареченого. Дуже важливо було не пропустити прихід молодого. За звичаєм він приходив уночі, його зустрічали із запаленими світильниками і проводили в дім молодої .Коли ввійшов молодий дім закривали, щоб ніхто посторонній не міг ввійти.

Зачитуємо притчу. ( притчу може перший раз прочитати вчитель,а потім у ролях можуть ще раз для кращого розуміння прочитати учні.)

Кого зустрічали діви? (Збір думок)

Як підготувалися до цієї зустрічі діви?(Збір думок)

 

Чому п’ять дів називають мудрими, а п’ять нерозумними ?

(збір думок)

Чи правильно поступили мудрі діви?(Збір думок)

А, МОЖЕ ВОНИ БУЛИ СКУПІ? ( ЗБІР ДУМОК)

Правильно, діти скупість це погана риса характеру, однак тут є інша причина, подумайте.

Хто ввійшов з молодим у бенкетну залу?(збір думок)

Чого навчає Ісус Христос Притчею про десятьох дів?( збір думок)

 

Підсумок вчителя. Ісус Христос у своєму навчанні часто повторяє слова:" Я кажу вам…,або Уважайте добре…. Справді кожен християнин хто хоче жити в єдності з Богом, повинен жити згідно заповідей його від малку й до старості. " Чувайте ,бо ви не знаєте ,ні дня, ні години." ( Мт.25,13). " Ввійде в Царство Небесне лише той, хто чинить волю Отця мого Небесного" ( Мт.7,21)

 


Читайте також:

  1. Питання для обговорення.




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прочитати текст. | Розвиток теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.