МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розвиток темиТема. Правильна основа життя. Мета.Пояснити учням євангельські принципи побудови життя людини у світі. Формувати відповідальне ставлення до вибору принципів в особистому житті. Розвивати логічне мислення. Допоміжні засоби. Посудина з водою, пакетик з піском, кілька камінців, папір кольоровий( червоний, сірий, коричневий, зелений). Ключовий вірш. "До тебе Господи я прибігаю; Бо ти- скеля моя ймоя твердиня,і ради імені твого веди мене, та керуй мною."(Пс31 (30)2,4.) Між предметні зв’язки: Образотворче мистецтво, географія, музика. (біблійний текст) Чи ви бачили як будували будинок? (збір думок). Справді вибирають місце, роблять заміри і підбирають матеріали. Давайте і ми з вами попробуємо будувати. З чого починають будову? ( збір думок). Звичайно з фундаменту. Що кладуть у фундамент? (збір думок) Практична діяльність. З сірого паперу склеюємо прямокутник,( з червоного паперу витинаємо прямокутники(цеглинки), складаємо їх і так будуємо стіни, потім з іншого паперу робимо дах . І так наш будинок готовий. У плоску широку посудину посередині кладемо плоский камінь, на нього ставимо наш дім.. З пляшки з розпилювачем вливаємо воду .. (діти спостерігають, що сталося з фундаментом ,збір думок). Так само повторюємо експеримент, тільки у посудину насипаємо жменю піску.( збір думок). В залежності від вибору місця, від фундаменту залежить яким буде цей будинок. У притчі про дім на скелі Ісус говорить щось подібне. Зачитуємо біблійний текстЛк.6,47-49) Ісус Христос , як ви вже знаєте навчаючи притчами вибирає порівняння , які зрозумілі його слухачам. Ви, напевно, чули ,а може й були свідками повені. Які наслідки? Що символізує дім на скелі? ( збір думок) Ісус Христос до апостола Симона говорить щасливий ти Симоне сину Йони…..я тобі заявляю, що ти – Петро(скеля), і що я на цій скелі збудую мою Церкву.." Мт.16,18) У Святому Письмі читаємо Господь моя скеля і моє прибіжище, ( Пс. 31.) Дім це символ нашого життя. Будувати життя на камені - це не тільки слухати слово Господнє, але жити згідно того, чого Господь навчає. Щоби будувати життя своє на законах Божих, то спершу потрібно повірити, що Господь є Володарем всього видимого і невидимого світу, Володарем життя кожної людини. В основі нашого життя повинна лежати віра у Бога, Відповідальність перед Богом, як перед найвищим авторитетом. На закріплення. ( роздати учням слова пісні й розучити з ними). Підсумок уроку. Євангельський принцип побудови щасливого життя людини полягає, в тому, щоб в основі життя лежала глибока віра в Бога, відповідальність перед Богом за власні вчинки.
Домашнє завдання. Проілюструвати притчу про дім на скелі.
Використана література. Святе Письмо.
Розділ 2:"Слово Боже виховує нас" Тема. Вибір цінностей Притча про скарб і перлину (Мт.13:44-45) Мета. Допомогти учням зрозуміти суть понять „духовні цінності” і „матеріальні цінності”. Пояснити перевагу духовних цінностей над маеріальними. Допомогти учням усвідомити власну відповідальність у виборі найголовнішого. Допоміжні матеріали.Образ Ісуса Христа, Святе Письмо, плакати з написом ключового вірша, коьорова крейда. Міжпредметні зв’язки.Українська мова, географія. Ключові вірші. „Небесне Царство подібне до скарбу, якого радіючи ховають.” „Небесне царство подібне до купця, що шукає добрих перел.” Ключові слова.„Скарб” і „перлина”. Біблійний текст.(Мт.13:44-45) „Царство Небесне подібне до скарбу, захованого в полі, що його чоловік, знайшовши, ховає і, радіючи з того, іде й родає все, що має, а купує те поле. Подібне ще Царство Небесне до купця, що шукає добрих перел.”
Читайте також:
|
||||||||
|