Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пріоритети виховання у провідних країнах світу

Програма Всесвітньої ради з порівняльної педа­гогіки. Перед світовим співтовариством постала глобальна проблема — визначити ієрархію цілей, завдань, пріоритетів виховання, виходячи із загальнолюдських, фундаменталь­них цінностей. Екс-президент Всесвітньої ради з порівняльної педагогіки В. Міттер пропонує фокусувати таку ієрархію навколо проблемних блоків:

• виховання толерантного ставлення до інших людей, рас, релігій;

• виховання персональних морально високих якостей;

• виховання навичок співіснування з людьми — представ­никами іншої раси, мови, релігії, етносу тощо;

• виховання співчуття й готовності допомогти іншим лю­дям;

• виховання в ім'я миру.

США. Програмний документ «Америка-2000: стратегія розвитку освіти» (1991) передбачає використовувати школу як «центр, здатний перебудовувати розвиток цивілізованого суспільства».Згідно з документом, програму морального виховання про­понують укладати, спираючись на біблійні цінності та прин­ципи.

В одній із програм морального виховання 1972 р., яка неодноразово перевидавалася, пропонується система універ­сальних цінностей у цитатах з Біблії і праць батьків христи­янської церкви. Йдеться передусім про чесність, цілісність, прямоту, старанність, особисту відповідальність. Описано 60 основних рис характеру, які слід формувати у дітей (відва­га, сталість, рішучість, наполегливість, співчуття, терпимість тощо).

Велика Британія. У доповіді Національної комісії з освіти (1993) велику увагу приділено школі, яка має пере­давати підростаючому поколінню такі цінності, як правдивість, повага до інших, почуття обов'язку стосовно суспільства, тур­бота про людей, культурна спадщина (музика, театр, живо­пис) тощо.

У доповіді наголошується на важливості того, щоб діти росли громадянами демократичного суспільства, знали, як воно функціонує, знали свої права й обов'язки, виховувалися в дусі терпимості й волі.

Україна. Основні завдання виховання учнівської молоді відображено в Законі про освіту, концепціях та інших доку­ментах. Держава створює умови для забезпечення вихован­ня учнівської молоді. Зокрема:

• особистість, яка усвідомлює свою належність до україн­ського народу, сучасної європейської цивілізації, має орієнтуватися в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки і бути підготовленою до життя та праці у світі, що змінюється;

• збереження та збагачення українських культурно-історич­них традицій, виховання шанобливого ставлення до на­ціональних святинь, української мови, до історії та культури всіх корінних народів і національних меншин, що прожи­вають на території України, а також формування культу­ри міжетнічних і міжособистісних відносин;

• виховання людини демократичного світогляду, яка має до­тримуватися громадянських прав і свобод, з повагою ста­витися до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу;

• формування у дітей і молоді сучасного світогляду, розви­ток творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості.

 


Читайте також:

  1. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  2. Антитоталітарні демократичні революції у країнах Східної Європи. Розпад Югославії. Об’єднання Німеччини
  3. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  4. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  5. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  6. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  7. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.
  8. Боротьба українського народу за національну освіту й рідну мову
  9. Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу
  10. В галузі фізичного виховання
  11. В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ
  12. В орбіті кочового світу. Полтавщина, як частина Дешт-і-Кипчака.




Переглядів: 1327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сучасні альтернативні школи в Україні і Росії | ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ СИСТЕМАХ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.