Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Місцеве самоврядування й соціальний захист населення.

Місцеве самоврядування й фізична культура, спорт і туризм.

Місцеве самоврядування й культура.

Органи місцевого самоврядування здійснюють самоврядні повноваження щодо: управління закладами культури; створення необхідних умов для виховання дітей, молоді, розвитку їх здібностей; розв'язання питань про надання професійним творчим працівникам на пільгових умовах у користування приміщень під майстерні, студії та лабораторії, необхідних для їх творчої діяльності; організації медичного обслуговування та харчування в закладах культури, які належать_________________

_____________________; створення умов для розвитку культури; сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел; сприяння роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій.

До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать самоврядні повноваження: ____________________ закладами фізкультури й спорту, оздоровчими закладами, молодіжними, підлітковими закладами за місцем проживання, __________________________________________________________________

Виконавчі комітети (сільської, селищної, міської ради) мають такі повноваження в галузі соціального обслуговування населення: здійснюють ______________ належними раді або переданими їй закладами освіти, охорони здоров'я й соціального забезпечення, культури, фізичної культури та спорту, ____________________ їх матеріально-фінансове забезпечення; призначають на посаду й звільняють з посади їх керівників; створюють нові заклади соціально-культурного призначення; надають громадянам установлені пільги щодо утримання дітей у школах-інтернатах; організовують роботу щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх; організовують медичну допомогу населенню, надають встановлені пільги й допомогу, пов'язані з охороною материнства та дитинства, поліпшенням умов життя багатодітних сімей; сприяють у необхідних випадках громадянам у призначенні їм пенсій; видають одноразову допомогу громадянам, що постраждали від стихійного лиха; вживають заходів щодо влаштування в будинки інвалідів, щодо поліпшення житлових і матеріально-побутових умов інвалідів, сімей, які втратили годувальника.

 

13.3 Звернення громадян як засіб забезпечення законності й дисципліни в державному управлінні

 

Відповідно до Конституції України всі громадяни ________________________

________________________________________________________________ до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення й дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Через звернення громадян втілюється в життя один із конституційних принципів — _________________________________________________________________

Питання практичної реалізації права на звернення врегульовано Законом України «Про звернення громадян».

Звернення громадян стосуються різних напрямів діяльності суспільства й держави, але, здебільшого, вони мають єдину мету — __________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Закон називає три види звернень громадян:

_________________________________ — звернення громадян, де висловлюються поради, рекомендації щодо діяльності органів державної влади й органів місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин і умов життя громадян, удосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави й суспільства.

____________________________ — звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією і чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання — ____________________________

________________________________________________________________________

_______________ — звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

До рішень, дій (бездіяльності), _________________________________, належать такі в сфері управлінської діяльності, внаслідок яких:

· ________ права й законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);

· _____________________ для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;

· _____________________ на громадянина будь-які обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності.

Звернення адресують суб'єктам, до повноважень яких належить розв'язання порушених у зверненнях питань.

У _____________________ має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинен _______

______________________________. При недотриманні цих вимог звернення _______

________________________з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через 10 днів від дня його надходження.

Звернення, оформлені належним чином і подані в установленому порядку, підлягають ______________________________________________________________

Якщо порушені в зверненні питання не входять до повноважень відповідних суб'єктів, його в термін не більше 5 днів пересилають __________________________

________________________________________________________________________

Заборонено ______________________________, що містяться в зверненнях. Анонімні звернення _______________________. Не розглядає ___________________

один і той же орган від одного й того ж громадянина з одного й того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення (скарги), направлені з порушенням термінів подачі, та звернення осіб, що визнані судом недієздатними.

Про наслідки розгляду звернень повідомляють _________________. Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводять до відома ____________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Скарги подають у порядку підлеглості _______ органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися ______ згідно з чинним законодавством.

Звернення розглядають і вирішують у термін ___________________________ від дня їх надходження. Якщо в місячний термін розв'язати порушені в зверненні питання неможливо, то він може бути __________________. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати _________

 

13.4 Публічність (комунікативність) процесу прийняття рішень у державному управлінні

 

Консультації з громадськістю - _______________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

В обов'язковому порядку проводяться консуль­тації з громадськістю щодо:

· ___________________________________, що стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян;

· ___________________________________ економічного, соціально­го і культурного розвитку, рішень щодо ходу їх виконання;

· ___________________________________________________________ про витрачання бюджетних коштів за минулий рік;

· _______________________________ Кабінету Міністрів України, центральних і міс­цевих органів виконавчої влади.

Громадські ради- ___________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

До складу цих рад включаються представники громадських організацій, професійних спілок та інших об'єднань громадян, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації. Їх діяльність в Україні здійснюється на основі ________

______________________при Кабінеті Міністрів України та Типово­го положення про громадську раду при центральному, місцевому органі виконавчої влади.

Консультації з громадськістю проводяться у двох формах:

1) Публічне громадське обговорення - ___________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Ця форма передбачає організацію і про­ведення:

а) конференцій, семінарів, форумів, громадських слухань, «круглих столів», зборів, зустрічей з громадськістю, громадських приймалень;

б) теле- або радіодебатів, дискусій, діалогів, інтерв'ю та інших пере­дач теле- і радіомовлення, інтернет-конференцій, телефонних «гарячих ліній», інтерактивного спілкування в інших сучасних формах.

Строк проведення публічного громадського обговорення визна­чається ______

__________________________________________________________ і не повинен бути менший ніж _________. Його результати доводяться орга­ном виконавчої влади до відома громадськості _______________________________ з обов'язковим обґрунтуванням прийнятого рішення та відхилення альтернативних рішень.

2) Вивчення громадської думки - _______________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Воно здійснюється через:

а) проведення соціологічних досліджень та спостережень (опитуван­ня, анкетування, контент-аналіз інформаційних матеріалів, фокус-групи);

б) запровадження спеціальних рубрик у друкованих та електрон­них ЗМІ;

в) проведення експрес-аналізу коментарів, відгуків, інтерв'ю, інших матеріалів у пресі, на радіо та телебаченні для визначення позиції різних соціальних груп;

г) опрацювання та узагальнення висловлених у зверненнях громадян зауважень і пропозицій;

ґ) проведення аналізу цільової інформації, що надходить до спеціаль­них скриньок.

Результати вивчення громадської думки враховуються органом ви­конавчої влади під час _____________________________________________________________

З метою порушення конкретної проблеми у певній галузі чи сфері державного управління, визначення її масштабів і суспільних груп, заінте­ресованих у її вирішенні, публікується ______________________ - основний консуль­таційний документ про політику, запропоновану органом виконавчої вла­ди, що допомагає йому привернути увагу громадськості до проблем або можливостей, що виникають, а також з'ясувати ставлення громадян до можливих механізмів вирішення проблеми або використання наявних ре­сурсів.

За результатами проведення дискусій, консультацій із заінтересованими сторонами, науковцями, експертами, громадськістю і врахування їх про­позицій готується _____________ - детальна заява про по­літику, що містить сформовану позицію відповідного органу виконавчої влади. Завдання «білої книги» - допомогти керівництву органу влади донести громадськості засади політики, що є відповіддю на нові виклики, і отримати зворотну інформацію про сприйняття її суспільством. Після громадського обговорення пропозиції, викладені у «білій книзі», фактично стають основою управлінського (політичного) рішення, набира­ючи форми проекту нормативних актів або програмних документів.

 

 

Тема 14 РОЗВИТОК СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОГО ТА РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ

 

14.1 Реформування органів державної влади в процесі конституційної реформи в Україні.

14.2 Реформування організаційних структур державного управління за Концепцією адміністративної реформи в Україні.

14.3 Концептуальні засади реформування місцевих органів влади та напрями регіональної політики.

 

14.1 Реформування органів державної влади в процесі конституційної реформи в Україні

 

Після того, як Україна стала незалежною державою, розпо­чався ____________

________________________________, який триває і сьогодні. З прийняттям Конституції України 1996 р. була сфор­мована модель державного управління за принципом прези­дентсько-парламентської республіки.

У 2004 р. після тривалого процесу пошуку компро­місного варіанта Президентом і Парламентом був прийнятий Закон України "Про внесення змін до Конституції України". Цей Закон закріпив перехід від президентсько-парламентської до _______

_____________________________________, який від самого початку був задекларований як головна мета конституційної реформи і передбачав перерозподіл владних повноважень між Президентом, Парламентом і Урядом.

За оновленою Конституцією Президент України:

· забезпечує керівництво _______________________________________________

· очолює _________________________________________ та здійснює керівництво її діяльністю;

· здійснює значні повноваження ________________________________________

____________________________________ (Генерального проку­рора України, половини членів ради Національного банку Укра­їни, половини членів Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, вищого командування Збройних Сил України, інших військових формувань, глав дипломатич­них представництв, голів місцевих державних адміністрацій), а також внесення кандидатур на посади міністрів оборони та закордонних справ, голови Служби безпеки України тощо;

· зберігає повноваження, пов'язані з діяльністю ______________________;

· має право __________________________, право визначення за­конопроектів як ________________________ і право ________ на ухвалені Верхов­ною Радою закони.

Президент має значні повноваження щодо ______________ Верхов­ної Ради, право ____________ дії актів Кабінету Міністрів у зв'язку з їх невідповідністю Конституції України з одночасним відповідним зверненням до Конституційного Суду.

Реформа зумовила зміну конституційно-правового статусу і повноважень Верховної Ради України. Так, у сфері установчих і кадрових повноважень Верховна Рада отримала право на ____________________ Кабінету Міністрів України та призначення на посади окремих міністрів. Парламенту передано право при­значення ___

_______________________________________

Розширені _____________________________ Верховної Ради. Крім права ____

___________________________ Кабінету Міністрів, яке належало Парламенту і раніше, Верховна Рада отримала виключне право вирішення питань про ____________ Кабінету Міністрів і _________________________ окремих членів Уряду.

Більш вагомими стали і прерогативи контролю Верховної Ради за діяльністю ______________________, оскільки вона має право від­правляти у відставку Генерального прокурора України шляхом висловлення йому недовіри. Зі зменшенням кількості депу­татів, які мають ___________________________________________, з половини до третини конституційного складу Парламенту по­силилися можливості парламентського контролю за діяльніс­тю ______________________________________

Внесення змін до Конституції України зумовило різке підви­щення __________ Кабінету Міністрів України, значне розширення його ______________________, збільшення ______________________ Уряду від Глави Держави.

Загалом конституційні зміни мали сприяти ______________________________, зробити її більш ___________________________________________________ (шляхом персоніфікації суб'єктів формування влади та відповідальності за результати її діяль­ності), поліпшити умови для реалізації права громадян __________________________

________________________________ (через створення безпосереднього зв'язку між результатами їх волевиявлення на виборах і формуванням виконавчої влади).

 

14.2 Реформування організаційних структур державного управління за Концепцією адміністративної реформи в Україні

 

Адміністративну реформу можна визначити як __________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Адміністративна реформа в Україні має забезпе­чити проведення ___________

______________________, поновити та посилити __________________ в суспільстві. Вона має спиратися на ____________________________________________________

______________________________________, що покликані забезпечити:

· здатність економічного механізму задовольняти на ви­значеному рівні ______

____________________________

· ____________________________________ у сві­товій системі господарювання;

· подолання дестабілізуючої дії чинників, що створюють ___________________

____________________________

· незалежність економічної системи _____________________________________

· розвиток економічної системи, здатної забезпечити _______________________

____________________________

Концепцією адміністратив­ної реформи в Україні передбачені основні положення щодо ре­формування _________________________________________________

________________________________________________________________________

У процесі здійснення адміністративної реформи пройшло _________________

_________________________централь­них органів виконавчої влади, зокрема завдяки виникненню урядових органів державного управління відбулося посилення політичної ролі і відповідальності ____________________ і запровадження механізму спрямування й координації через них діяльності ін­ших ЦОВВ. Проте зазначені кроки не забезпечили належної зміни змісту діяльності органів виконавчої влади.

Щодо місцевих органів виконавчої влади, то їх ефективне функціонування може здійснюватися за умов _______________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

З метою підвищення ефективності системи державного управ­ління та місцевого самоврядування необхідно консолідувати зусилля органів державної влади навколо ____________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

14.3 Концептуальні засади реформування місцевих органів влади та напрями регіональної політики

 

Одним із важливих напрямків адміністративної реформи в Україні є формування на регіональному і місцевому рівнях ___________________________________

________________________________________________________________________

Це передбачає __________________ системи місцевих органів виконавчої влади та системи місцевого самоврядування, подальшу ___________________________

Згідно з Концепцією адміністративної реформи в Україні метою реформування місцевих органів виконавчої влади є:

· підвищення _________________________________________________________ на територіальному рівні;

· спрямування їх діяльності на забезпечення ______________________________

________________________________________________________________________

· гармонійне поєднання ________________________________________________

________________________________________________________________________

· сприяння становленню та розвиткові ___________________________ на основі його чіткого функціонального розмежуван­ня з повноваженнями _________________

Розбудова демократичної та ефективної ор­ганізації управління на регіональному і місцевому рівнях кон­цептуально повинна базуватись на таких засадах:

· дотримання встановлених Конституцією України вимог щодо територіальної організації влади на місцях, які передба­чають _________________________________

________________________________________________________________________

· поєднання дій з вирішення питань адміністративної та муніципальної реформ з формуванням ефективного механізму_______________________________________

________________________________________________________________________

· утвердження ____________________________ як первинних су­б'єктів місцевого самоврядування;

· належне ____________________________________________________________

________здійснення функцій та повноважень (делегованих і самоврядних) у системі місцевого самоврядуван­ня в межах, визначених Конституцією та законами України;

· законодавче _______________________________ органів ви­конавчої влади та місцевого самоврядування й __________________________________________ між органами місцевого самоврядуван­ня різного територіального рівня;

· законодавче _________________________________ в органах міс­цевого самоврядування та встановлення гарантій діяльності службовця;

· запровадження механізмів ____________________________________________

________________________________________________________________________

Пріо­ритетом має бути оптимізація територіальної основи публічної влади ___

________________________________________________________________________

Складність умов реалізації повноважень більшістю тери­торіальних громад у зв'язку з їх _______________________ та недостатнє ____________________ з особливою гостротою ак­туалізує питання ________________________________________ як одного з базових елементів публічної влади в Україні.

Проведення реформи адміністративно-територіального устрою повинно бути синхронізовано з проведенням реформи місцевого самоврядування та територіальної організації вико­навчої влади і зорієнтоване на: _____________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

 


Читайте також:

  1. III. Захист інтересів клієнта
  2. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  3. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  4. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  5. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  6. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності
  7. Адміністративно-правовий захист права інтелектуальної власності
  8. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  9. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  10. Акустичні засоби|кошти| захисту
  11. Антитерористична захист об'єкта.
  12. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.




Переглядів: 972

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Громадський контроль | ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ПРОГРАМНИХ КОМПЛЕКСІВ В УПРАВЛІННІ КОРПОРАТИВНИМИ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.