Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МАЙБУТНЄ ЕRP-СИСТЕМ

У світі інформаційних технологій існують такі безумовні ав­торитети, як консультаційні компанії «Gartner Group » та «АМR Research». Далі наведені їх передбачення щодо кон­цепцій ЕRP-систем [55].

Концепція «Gartner Group» базується на шести відмінностях «старих ЕRP-систем» від «нових ЕRP-систем» (ЕRPII).

1. Раніше корпоративна інформаційна система повинна була забезпечувати автоматизацію внутрішніх бізнес-процесів ком­панії, тепер - вільну взаємодію із власними контрагентами (за­мовниками, постачальниками, банками, податковими органами та ін.).

2. Раніше головними споживачами ЕRP-систем були вироб­ничі та дистриб'юторські компанії, тепер головними споживача­ми ЕRPІІ-систем мають стати компанії із усіх секторів та сег­ментів ринку.

3. Окрім традиційних функцій автоматизації виробництва, торгівлі, збуту ЕRPII-системи повинні забезпечувати автоматиза­цію усіх функцій бізнесу.

4. Внутрішні та секретні процеси стають відкритими та прозо­рими.

5. Закрита та монолітна архітектура ІС стає відкритою із вихо­дом в Internet завдяки Web-додаткам, побудованим за принципом компонентної моделі.

6. Дані, які раніше генерувались та були доступними в самій компанії, стануть доступними для всіх членів бізнес-процесів.

Крім того, в концепції ЕRPII-систем мова йде про систему не для одного підприємства, а для всієї галузі. Тому такі системи по­винні включати нові додатки, такі як CRM, SСМ, HRМ.

СRМ (Customer relationship Managment) - це програми управ­ління взаємовідносинами компаній з клієнтами, партнерами, ділера­ми та зовнішнім світом взагалі, або це засоби автоматизації роботи відділів маркетингу, продажу та обслуговування клієнтів та набір додаткових сервісів, таких як корпоративні портали, саll-центри, он-лайнові довідкові служби, корпоративні бази знань та ін.

SСМ (Supply Chain Managment) — системи управління логістичними ланцюжками. Використовуються при виробництві склад­них виробів, до складу яких входять комплектуючі від різних по­стачальників, коли треба оперативно «програмувати» поставку по­трібних деталей в потрібній кількості та до потрібного часу. Това­ри повинні відповідати потрібному рівню якості, потрібному рівню ціни. Транспортні витрати повинні бути мінімальними. Головне призначення таких систем: планування та координація постачання, транспортування, складування товарів та послуг.

НRМ (Human Resources Management) - це системи управління людським фактором. На відміну від первісних програм типу «Кад­ри», це високоінтелектуальні системи, які вирішують такі задачі: рекрутинг, управління та ефективне використання потенціалу всіх співробітників підприємства. Такі системи визначають завдання, планують кар'єру та навчання, оцінюють персональні досягнення.

КМ (Knowledge Management) — системи управління знаннями, що традиційно розроблялись для накопичення корпоративних знань та використовувались для внутрішніх цілей. Розвиток СRМ-систем показав, що КМ-системи ідеально підходять для розробки ав­томатизованих довідкових бюро (Help Desks) та розв'язання задач інтелектуального аналізу інформації про клієнтів (їх споживаць­ких уподобань, профілювання та ін.).

Консультативна група АМR Research дає такий «лейбл» новим ЕRP-системам - ЕСМ (Enterprise Commerce Management) - систе­ми управління бізнесом на підприємстві. Для реалізації повномасштабних корпоративних ІС пропонується «інтеграційна магіст­раль», за якою додатки нових поколінь повинні включатися в кор­поративну систему виробництва без додаткових витрат на підклю­чення. Із зовнішнім світом таку магістраль повинна з'єднувати «при­ватна торгова біржа» РТХ (Private Trading Exchange), через яку компанії повинні працювати із своїми контрагентами.

Наведені концепції не є стандартами, вони тільки відбивають нові потреби корпоративних інформаційних систем та можливі вектори їх розвитку.

Важливим є ще й те, що одна компанія-розробник повномасштабної інформаційної системи не може охопити автоматизацією усі сектори ринку, тому зараз набувають популярності компанії-системні інтегратори, які виконують «компонентне складання» єдиної інформаційної системи (яка підтримує розподілену модель обчислювань у гетерогенному середовищі) або інтеграцію системи із окремих композиційних модулів.

 


Читайте також:

  1. Діалектичний метод дозволяє визначити і відобразити реальний історичний шлях розвитку держави і права в минуле, сьогодення і майбутнє.
  2. Майбутнє етики соціальної роботи в Україні
  3. Майбутнє Нори не таке вже й безхмарне
  4. Майбутнє як філософська проблема. Поняття футурології.
  5. Майбутнє як філософська проблема. Сучасна футурологія про моделі майбутнього.
  6. Погляд на майбутнє соціальної політики у країнах Східної Європи та колишнього СРСР
  7. Роль Екстранету у діяльності сучасних компаній. Основне призначення Екстранету при виконанні бізнес-операцій. Майбутнє Інтранету та Екстранету.
  8. Синергетичні прогнози на майбутнє
  9. Футурологія і майбутнє людства




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програмні продукти управління якістю | Проблеми управління підприємством в умовах ринкової економіки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.