МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок розрахунку вітру на розраховувачі і планшеті.Задачі для самостійного рішення на НПЛ – М, НРК – 2.
а) Розрахувати УК , КЗ, і W. б) Розрахувати ФМШК, КЗ, і W.
ТРЕНУВАННЯ У ВИЗНАЧЕННІ КУТА ЗНОСУ І ШЛЯХОВОЇ ШВИДКОСТІ УСНИМ СПОСОБОМ . Наближений розрахунок кута зносу і шляхової швидкості виробляється по формулах: КЗ = КЗ макс Sin КВ; W = V + U·Cos КВ. Для розрахунків зручно користатися таблицею залежності кута зносу і шляхової швидкості від кута вітру.
ТРЕНУВАННЯ У ВИЗНАЧЕННІ КУТА ЗНОСУ І ШЛЯХОВОЇ ШВИДКОСТІ НА НЛ – 10 М.
РОЗРАХУНОК ВІТРУ В ПОЛЬОТІ
РОЗРАХУНОК ВІТРУ ЗА КУТОМ ЗНОСУ І ШЛЯХОВОЇ ШВИДКОСТІ З усіх способів визначення вітру в польоті даний спосіб має найбільше поширення, тому що він не вимагає ніякого маневру для виміру фактичних значень кута зносу і шляхової швидкості.. Приклад. Істинна повітряна швидкість V = 780 км/год, курс проходження К = 260°, обмірювані кут зносу КЗ = - 3° і шляхова швидкість W = 840 км/год. Розрахувати напрямок і швидкість вітру. 1. Установити трикутний індекс шкали «Время» на значення повітряної швидкості V = 780 км/год. 2. По шкалі відсотків по величині W = 840 км/год визначити W% = 108. 3. Розгорнути лімб так, щоб проти стрілки курсової риси установити значення курсу проходження К = 260°. 4. По величинах КЗ = - 3° і W% = 108 поставити на лімбі точку кінця вектора вітру. 5. Розгорнути лімб до суміщення нанесеної точки з курсовою рисою. 6. Зняти відлік напрямку вітру d = 222° по шкалі лімба і відносній швидкості вітру u % = 9,5 по шкалі номограми. 7. Визначити по величині u % швидкість вітру u = 74 км/год.
Рис 1. Розрахунок вітру по куту зносу і шляхової швидкості.
Вирішити самостійно.
РОЗРАХУНОК ВІТРУ ЗА ДВОМА КУТАми ЗНОСУ, що виміряні на ДВОХ КУРСАХ Спосіб застосовується в тому випадку, коли є можливість вимірити кут зносу на двох послідовно змінюваних курсах, відмінних друг від друга не менше ніж на 30° і не більш, ніж на 150° (для одержання досить точного результату). Сутність визначення вітру по двох кутах зносу зводиться до побудови двох трикутників швидкостей, у яких одна сторона (вектор вітру) є загальною. Послідовність рішення задачі на розраховувачі і планшеті розглянемо на прикладі. Приклад. Істинна повітряна швидкість V = 780 км/год, перший курс K1 = 30°, обмірюваний кут зносу КЗ1 = - 3°, другий курс К2 = 142°, обмірюваний кут зносу КЗ2 = + 4°. Визначити напрямок і швидкість вітру. Порядок розрахунку. 1. Розгорнути лімб на значення першого курсу К1 = 30° і провести лінію, що відповідає першому куту зносу КЗ1 = - 3°. 2. Розгорнути лімб на значення другого курсу К2 = 142° і провести на лімбі лінію, що відповідає КЗ2 = + 4°.
Рис. 2. Розрахунок вітру по двох кутах зносу
3. Розгорнути лімб так, щоб точка перетинання двох нанесених ліній (кінець вектора швидкості вітру) підвелася на курсову рису. 4. Зняти відлік напрямку вітру d = 253° і u % = 7. 5. Установити трикутний індекс (шкала «Время») на значення повітряної швидкості V = 780 км/год і по величині u % визначити u = 55 км/год. Вирішити самостійно
РОЗРАХУНОК ВІТРУ за ДВОма ШЛЯХОВИми ШВИДКОСТЯми, що виміряні на ДВОХ КУРСАХ Спосіб застосовується тоді, коли є можливість вимірити шляхові швидкості на двох курсах. При цьому різниця курсів, на яких виробляються виміри, повинні бути не менш 30° і не більш 150°. Послідовність рішення розглянемо на прикладі. Приклад. Повітряна швидкість V = 800 км/год. На курсі K1 = 146° обмірювана шляхова швидкість W1 = 860 км/год, а на курсі К2 = 72° W2 = 730 км/год. Визначити напрямок і швидкість вітру. Порядок рішення. 1. Установити трикутний індекс шкали «Время» на значення повітряної швидкості V = 800 км/год. 2. По шкалі відсотків по W1 і W2 визначити: W1 % = 107,6 і W2 % = 91,2. 3. Розгорнути лімб на значення першого курсу K1 = 146° і провести на лімбі лінію, що відповідає W1 %. 4. Розгорнути лімб на значення другого курсу К2 = 72° і провести на лімбі лінію, що відповідає W2 %.
Рис. 3. Розрахунок вітру по двох шляхових швидкостях
5. Розгорнути лімб так, щоб точка перетинання двох нанесених дуг (кінець вектора вітру) підвелася на курсову рису. 6. Зняти відлік напрямку вітру d = 207° і W % = 13. 7. Визначити по величині u % швидкість вітру u = 104 км/год.
Вирішити самостійно.
1. ЗАВДАННЯ НА САМОПІДГОТОВКУ (Вирішити задачі за допомогою НЛ – 10 м)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|