МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Експлуатація і ремонт механізмів і озброєнняУмови і особливості експлуатації озброєння і техніки в зимовий період Література: 1.1-1.6, 1.8-1.9, 2.1-2.6, 3.3 Низькі температури навколишнього повітря значно ускладнюють експлуатацію машин, погіршують умови роботи агрегатів і механізмів, утруднюють роботу екіпажа. Умови руху машини погіршуються через наявність сніжного покрову, зледенілих доріг, твердого змерзлого ґрунту. Обмерзання скла приладів спостереження, падаючий сніг, приховані снігом нерівності ґрунту — все це призводить до утруднення орієнтування й обмеженню видимості і вимагає підвищеної уваги з боку всіх членів екіпажу під час руху і ведення вогню. Технічна готовність машин в основному визначається надійним пуском двигуна, що значною мірою утруднюється в результаті погіршення самоспалахування пального, збільшення опору прокручуванню колінчатого валу двигуна і зниження ємності акумуляторних батарей через низьку температуру навколишнього повітря. У дизельному пальному при низьких температурах відбувається більш інтенсивне виділення парафінів (особливо в літніх сортах), що призводить до засмічення фільтрів і паливних магістралей. Тому в зимових умовах застосовується тільки дизельне пальне (ДЗ), а в деяких районах — арктичне (ДА). При зниженні температури значно збільшується в’язкість мастил. Наприклад, для масла МТ-16п зі зниженням температури від +20 С до -20 С в’язкість зростає в 100 разів. Це приводить до зниження продуктивності масляного насоса, збільшенню витрат потужності на тертя в сполученнях, зниженню швидкості прокручування і збільшенню інтенсивності зносу сполучених деталей. При низьких температурах навколишнього повітря знижується ємність акумуляторних батарей, збільшується внутрішній опір і знижується напруга на затискачах, а споживаний стартером струм різко зростає. При розряді акумуляторної батареї виникає небезпека замерзання електроліту і виводу з ладу акумуляторних батарей. Температура замерзання електроліту залежить від ступеню розряду батареї і щільності електроліту. Тому при експлуатації техніки в умовах низьких температур розряд акумуляторних батарей допускається тільки на 25%. Тривала робота при знижених теплових режимах призводить до осмолення деталей двигунів. На стінках циліндрів, особливо в зоні поршневих кілець поршнів і клапанів, відкладаються смолисті дуже в’язкі продукти. Це відбувається внаслідок розкладання й окислювання незгорілого пального й масла проникаючих у камери згорання. Засмолення погіршує рухливість поршневих кілець у канавках поршнів і викликає втрату компресії. При сильному засмоленні можливе зависання клапанів у направляючих втулках і навіть заклинювання поршнів у циліндрах. При низьких температурах можуть бути виведені з ладу двигун і радіатор машини внаслідок замерзання води в системі охолодження. Негативні температури впливають на роботу водіїв (механіків-водіїв) і обслуговуючого персоналу. Для підвищення їхньої продуктивності необхідно створювати сприятливі умови як при водінні, так і при технічному обслуговуванні машин. При підготовці машин до експлуатації в зимовий період додатково до ТО-2 (ТО-1) виконуються спеціальні роботи з обслуговування систем і механізмів, зазначені в посібниках з експлуатації машин кожної марки. Читайте також:
|
||||||||
|