МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мова літературного твору – письмоХронотоп твору Сюжет і його композиція Система конфліктів 1. Актуальні для аналізованого твору конфлікти; конфлікти справжні і конфлікти позірні. 2. Основний і другорядні конфліктів, а також характер взаємодії між ними. 3. Взаємозв’язок основного конфлікту з екстралітературними чинниками. 4. Характер композиції конфлікту. 5. Зміст конфліктів твору у контексті тілесно зумовленої проблематики. 6. Вмотивованість чи штучність наявного у творі конфлікту. 1. Фабульна основа твору і основа його сюжету. 2. Характеристика основних та супутніх сюжетних ліній, взаємозв’язку і взаємозумовленості між ними. 3. Елементи композиції: експозиція, зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка; їхня повнота, порушення традиційної послідовності, результативність як наслідок дії механізму мімезису, що функціонує на тілесному підґрунті. 4. Відповідність змісту сюжетно-композиційної єдності авторському задуму? 5. Зумовленість характеру персонажів твору змістом сюжетно-композиційної єдності. 6. Чи слугує зміст та характер сюжетно-композиційної єдності розкриттю проблематики твору? 7. Спосіб кореляції характеру сюжетно-композиційної єдності зі змістом тілесно-буттєвого підґрунтя; наслідки такої кореляції. 8. Який вплив на художній результат мають такі, осмислені у тілесно-міметичному контексті композиційні прийоми, як: а) кільцева структура; б) стратегія віддзеркалення початку і фіналу твору; в) стратегія віддзеркалення всіх частин тексту; г) стратегія віддзеркалення двох, трьох або й більше героїв; д) стратегія „тотальної кореляції” на основі концепту Іншого тощо? Яким чином осмислена з погляду тілесного міметизму темпоральна організація художнього простору в тексті твору впливає на: 1) характер персонажів твору; 2) проблематику; 3) зміст сюжетно-композиційної єдності; 4) загальний дискурсивний результат авторської творчої наснаги? 1. Письмо твору як монструозний симбіоз реальності та свідомості. 2. Письмо як спосіб репрезентації взаємодії між суб’єктом та об’єктом. 3. Письмо як сюжетно-композиційна діалектична єдність, що утворює унікальний дискурсивний простір, у якому розгортається надзвичайно складний, багатозначний та суперечливий процес становлення. 4. Форми та прийоми перетворення тіла на письмо і письма на тіло. 5. Епістемологічна спрямованість письма. 6. Письмо у буттєво-темпоральному контексті. 7. Антиномічний характер взаємозв’язку і взаємозалежності між письмом і життям. 8. Характер письма і його вплив: а) на родову приналежність твору; б) на жанрову приналежність твору; в) на наявність у творі родовидового чи жанрового синтезу; г) на розкриття ідейно-художнього змісту твору. Ідейно-художній зміст твору 1. Ідея твору. 2. Пафосні конотації ідеї твору. 3. Зумовленість ідеї твору: а) онтологічним навантаженням; б) антропологічною визначеністю; в) феноменологічним змістом; г) епістемологічною спрямованістю; д) тілесно-міметичним підґрунтям. 4. Ідея як детермінант, що постає на тілесно-буттєвому підґрунті та визначає зміст дискурсивної репрезентації цього буття. Читайте також:
|
||||||||
|