Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Т е с т и

Питання ДЛЯ самоконтролю знань

1. Дайте характеристику принципам планування асортиментної структури.

2. Охарактеризуйте методичні основи асортиментної політики.

3. Назвіть основні напрямки роботи асортиментної політики.

4. Проведення яких етапів припускає процес формування асортименту товарів?

5. Розкрийте сутність поточного планування асортиментної структури товарообігу.

6. Перелічить методи обґрунтування планової структури реалізації товарів.

 

 

1. .Необхідний обсяг товарообігу при його прогнозуванні визначають виходячи із:

а) наявного ресурсного потенціалу;

б) наявних товарних запасів;

в) цільової суми прибутку.

 

2. Можливий обсяг товарообігу при його прогнозуванні визначають виходячи із:

а) цільової суми прибутку;

б) наявного ресурсного потенціалу;

в) собівартості реалізованих товарів.

 

3. Розробка асортиментної політики підприємства повинна бути направлена на забезпечення співвідношення між:

а) товарно груповою структурою товарообігу та структурою попиту населення;

б) структурою попиту населення та його купівельними фондами;

в) загальним обсягом товарообігу та купівельними фондами населення.

 

4. Найбільш повному задоволенню попиту споживачів та забезпеченню умов щодо прибуткової діяльності підприємства сприяє:

а) управління адміністративними витратами підприємствами;

б) формування асортиментної політики;

в) управління витратами на збут.

 

5. Плановий розмір товарообігу визначається на підставі інформації про планові обсяги надходження товарів та потребу в запасах товарів на початок і кінець планового періоду використовуючи:

а) нормативний метод;

б) балансовий метод;

в) програмно-цільовий метод.

 

6. Яким буде співвідношення валового прибутку та витрат підприємства (без собівартості реалізованих товарів) при товарообігу в межі беззбитковості:

а) валовий прибуток буде більше витрат підприємства (без собівартості);

б) валовий прибуток буде менше витрат підприємства (без собівартості);

в) валовий прибуток буде дорівнювати витратам підприємства

(без собівартості).

 

7. Планування товарообігу з використанням нормативного методу – це:

а) планування на підставі інформації про планові обсяги надходження та потребу в запасах товарів;

б) планування, яке базується на використанні техніко-економічних нормативів товарообігу на 1 м2 торговельної площі;

в) планування товарообігу шляхом визначення сукупного індексу зростання обсягу продаж під впливом зміни чинників.

8. Планування товарообігу з використанням програмно-цільового методу – це:

а) планування на підставі інформації про планові обсяги надходження та потребу в запасах товарів;

б) планування, яке базується на використанні техніко-економічних нормативів товарообігу на 1 м2 торговельної площі;

в) планування на підставі прийнятої приоритетної цільової установки розвитку реалізації товарів.

 

9. Темп росту товарообігу в плановому періоді може бути розрахований:

а) нормативним методом;

б) балансовим методом;

в) індексним методом.

Завдання для індивідуальної работи студентів

 

ЛЕКЦІЯ №

ТЕМА «Планування виробничої програми підприємства»




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні напрямки роботи асортиментної політики | Планування обсягів виробництва продукції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.