Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Життєвий цикл товару

Класифікація товарів

При виборі стратегій маркетингу для окремих товарів діячеві ринку приходиться розробляти ряд товарних класифікацій на основі властивих цим товарам характеристик. По ступені властивої їм довговічності або матеріальній відчутності товари можна розділити на наступні три групи:

товари тривалого користування (матеріальні вироби багаторазового використання, наприклад, холодильники, верстати, одяг.);

товари короткочасного користування (матеріальні вироби, цілком споживані за один або кілька циклів використання, наприклад, мило, пиво, сіль.);

послуги - об'єкти продажу у виді дій, вигод. Прикладами подібних товарів можуть служити стрижка в перукарні або ремонтні роботи.

За купівельними звичками споживачів можна виділити товари повсякденного попиту, товари попереднього вибору, товари особливого попиту і товари пасивного попиту .

Товари повсякденного попиту - товари, що споживач звичайно купує часто, без роздумів і з мінімальними зусиллями на їх порівняння між собою (тютюнові вироби, мило, газети)

Товари попереднього вибору - товари, що споживач у процесі вибору і покупки, як правило, порівнює між собою по показниках придатності, якості, ціни, і зовнішнього оформлення (меблі, одяг, старі автомобілі й основні електропобутові прилади).

Товари особливого попиту - товари з унікальними характеристиками і/або окремі марочні товари, заради придбання яких значна частина покупців готова затратити додаткові зусилля (конкретні марки і типи модних товарів, автомобілі, аудіоапаратура, фотоустаткування).

Товари пасивного попиту - товари, яких споживач не знає або знає, але звичайно не задумується про їх покупку. Новинки типу індикаторів диму і кухонних машин для переробки харчових продуктів перебувають у розряді товарів пасивного попиту доти поки реклама не забезпечує поінформованість споживача про їх існування. Класичним прикладами усім відомих і проте пасивного попиту товарів служать страхування життя, могильні ділянки, надгробки й енциклопедії.

Підприємства й організації закуповують величезну розмаїтість товарів і послуг. Товари промислового призначення можна класифікувати на основі того, якою мірою вони беруть участь у процесі виробництва, і по їхній відносній цінності. Можна виділити три групи цих товарів: матеріали і деталі, капітальне майно і допоміжні матеріали і послуги.

 

Життєвий цикл товару – процес розвитку збуту товару і отримання прибутку. Поняття життєвого циклу можна використати для аналізу цілого товарного класу (наприклад, автомобілі з бензиновим двигуном), різновиду товару (спортивні автомобілі), або конкретної марки (“Мустанг”).

 
 

 

 



Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. Важливість товару для споживача
  3. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  4. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  5. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  6. Вибір конкретної різновидності товару-представника.
  7. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  8. Визначення межі ринку товару і конкурентної позиції виробника
  9. Вихідні дані для аналізу життєвого циклу товару
  10. Властивості товару „робоча сила”.
  11. Вмінені витрати - це кількість одного товару, яким треба пожертвувати для збільшення виробництва іншого.
  12. Вмінені витрати - це кількість одного товару, якою треба пожертвувати для збільшення виробництва іншого.




Переглядів: 620

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Товар і його рівні | Розробка товарів: товари, товарні марки, упакування, послуги

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.