Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Товар і його рівні

Тема 1. Товар у системі маркетингу

Рисунок 15. – Комплекс маркетингу

Комплекс маркетингу

 

Комплекс маркетингу містить у собі описнабору засобів, що використовуються підприємством для впливу на клієнтів. Тим самим підкреслюються відмітні риси підприємства, що звертають на себе увагу на ринку. Існує чотири основних чинники: продукт, ціна, просування, місце.

 

 

 

 


 

 

 

Продукція повинна мати для покупця цінність, інакше вона не буде купуватися. Якщо продукція не відповідає очікуванням клієнта, вимогам до якості, - він не стане купувати її повторно. Більш того, дурна слава поширюється серед потенційних клієнтів, і вони будуть уникати покупки цього виробу. Отже, украй важливе значення мають ретельна розробка нової продукції і безупинне удосконалення вже існуючої.

Товар - це основний елемент діяльності суспільства. Для того, щоб дістати прибуток і існувати, будь-яке підприємство повинне зробити свій товар, визначити його ціну і вийти з ним на зовнішній або внутрішній ринок. Іншими словами, товар - це продукція, що задовольняє який-небудь попит і призначена для продажу на ринку.

Існує три основних рівні товару: товар за задумом, товар у реальному виконанні, товар з підкріпленням.

При створенні товару розроблювачеві потрібно сприймати ідею на трьох рівнях. Основним є рівень товару за задумом, на якому дають відповідь на питання: що в дійсності буде здобувати покупець? Адже, власне кажучи, будь-який товар - це укладена в упакування послуга для рішення якоїсь проблеми. Жінка, що купує помаду, не просто здобуває фарбу для губ. Задача діяча ринку - виявити сховані за будь-яким товаром нестатки і продавати не властивості цього товару, а вигоди від нього. Товар за задумом - серцевина поняття товару в цілому.

Розробник має перетворити товар за задумом у товар у реальному виконанні. Губна помада, комп'ютери, навчальні семінари і кандидати політичних партій - усе це товари в реальному виконанні. Товар у реальному виконанні може володіти п'ятьма характеристиками: рівнем якості, набором властивостей, специфічним оформленням, марочною назвою і специфічним упакуванням.

І нарешті, розроблювач може передбачити надання додаткових послуг і вигод, що складають укупі товар з підкріпленням.

Ідея підкріплення товару змушує діяча ринку придивитися до існуючої у клієнта системи споживання в цілому, до того, як покупець товару комплексно підходить до проблемі, що він намагається вирішити завдяки використанню товару. При такому підході діяч ринку виявить чимало можливостей підкріпити своє товарне поводження найбільш ефективним з погляду конкуренції способом.


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VII. За видами товарів і послуг
  4. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  5. Автомати для продажу штучних товарів
  6. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  7. Адреси світових товарних бірж в інтернеті
  8. Акціонерне товариств.
  9. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  10. Акціонерний капітал і акціонерне товариство.
  11. Акціонерний капітал і акціонерні товариства
  12. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.




Переглядів: 581

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль 3. Розробка комплексу маркетингу | Життєвий цикл товару

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.