МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Товар і його рівніТема 1. Товар у системі маркетингу Рисунок 15. – Комплекс маркетингу Комплекс маркетингу
Комплекс маркетингу містить у собі описнабору засобів, що використовуються підприємством для впливу на клієнтів. Тим самим підкреслюються відмітні риси підприємства, що звертають на себе увагу на ринку. Існує чотири основних чинники: продукт, ціна, просування, місце.
Продукція повинна мати для покупця цінність, інакше вона не буде купуватися. Якщо продукція не відповідає очікуванням клієнта, вимогам до якості, - він не стане купувати її повторно. Більш того, дурна слава поширюється серед потенційних клієнтів, і вони будуть уникати покупки цього виробу. Отже, украй важливе значення мають ретельна розробка нової продукції і безупинне удосконалення вже існуючої. Товар - це основний елемент діяльності суспільства. Для того, щоб дістати прибуток і існувати, будь-яке підприємство повинне зробити свій товар, визначити його ціну і вийти з ним на зовнішній або внутрішній ринок. Іншими словами, товар - це продукція, що задовольняє який-небудь попит і призначена для продажу на ринку. Існує три основних рівні товару: товар за задумом, товар у реальному виконанні, товар з підкріпленням. При створенні товару розроблювачеві потрібно сприймати ідею на трьох рівнях. Основним є рівень товару за задумом, на якому дають відповідь на питання: що в дійсності буде здобувати покупець? Адже, власне кажучи, будь-який товар - це укладена в упакування послуга для рішення якоїсь проблеми. Жінка, що купує помаду, не просто здобуває фарбу для губ. Задача діяча ринку - виявити сховані за будь-яким товаром нестатки і продавати не властивості цього товару, а вигоди від нього. Товар за задумом - серцевина поняття товару в цілому. Розробник має перетворити товар за задумом у товар у реальному виконанні. Губна помада, комп'ютери, навчальні семінари і кандидати політичних партій - усе це товари в реальному виконанні. Товар у реальному виконанні може володіти п'ятьма характеристиками: рівнем якості, набором властивостей, специфічним оформленням, марочною назвою і специфічним упакуванням. І нарешті, розроблювач може передбачити надання додаткових послуг і вигод, що складають укупі товар з підкріпленням. Ідея підкріплення товару змушує діяча ринку придивитися до існуючої у клієнта системи споживання в цілому, до того, як покупець товару комплексно підходить до проблемі, що він намагається вирішити завдяки використанню товару. При такому підході діяч ринку виявить чимало можливостей підкріпити своє товарне поводження найбільш ефективним з погляду конкуренції способом. Читайте також:
|
||||||||
|