Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Формули для обчислень

План уроку

Лабораторна робота

План-конспект

Практична робота.

Самостійна робота студентів за поданою інструкцією.

4. Підсумок заняття.

Аналіз обсягу виконаної роботи, визначення завдань щодо завершення роботи.

За критеріями оцінювання етюду натюрморту, проаналізувати стан виконання навчального завдання, визначити шляхи завершення етюду.

Критерії оцінювання підготовчого малюнку натюрморту.

  1. Компоновка зображення на обраному форматі.
  2. Передача форми предметів, просторового розташування з використанням правил перспективи, кольорових та тонових співвідношень.
  3. Старанність в роботі, дотримання правил користування графічними матеріалами.
  4. Наявність достатніх теоретичних знань при самоаналізі роботи: розуміння та доцільне використання спеціальної термінології, обумовленої змістом навчального завдання, уміння сформулювати перспективну мету.

 

 

залікового уроку для 8-А класу

Тема:Дослідження коливань математичного маятника.

Мета уроку:визначити дослідним шляхом від яких умов залежить період коливань маятника.

Тип урок: урок формування практичних навичок.

Обладнання та наочність: кульки різної маси, нитки, секундомір, штатив.

I. Організаційний етап ( 5 хв ).

II. Перевірка домашнього завдання ( 5 хв ).

III. Виконання лабораторної роботи. ( 30 хв ).

Учням пропонується обчислити період коливання.

Ø Порядок дій учня

  1. Підвісьте кульку на нитку завдовжки 30-40 см. Відхиліть її від положення рівноваги. Підрахуйте кількість коливань кульки і час, протягом якого ці коливання відбуваються. Визначте період коливання маятника. Результати запишіть у таблицю.
  2. До цієї самої нитки підвісьте кульку іншої маси. Повторіть попередній дослід. Результати запишіть у таблицю. Зробіть висновок.
  3. Змініть довжину нитки і виконайте попередні досліди. Результати запишіть у таблицю.
  4. Перевірьте, чи зміниться період коливань маятника, якщо кульку відхилити на різні кути.
Номер досліду Довжина нитки, l, см Маса кульки, m, г Кількість коливань, N Час коливань, t, с Період коливань, T, с  
l1= m1=        
m2=        
l2= m1=        
 
m2=        

Висновок:в процесі виконання даної лабораторної роботи ми визначили дослідним шляхом від яких умов залежить період коливань маятник.

IV. Підбиття підсумку уроку.( 5 хв).

V. Домашнє завдання.


Читайте також:

  1. Безпосереднє обчислення з використанням формули Ньютона-Лейбніца.
  2. Введення формули в комірку.
  3. Виведення формул для знаходження площі паралелограма, трикутника, трапеції. Формули для знаходження площ поверхонь просторових геометричних фігур.
  4. Вітальні формули
  5. Джерела похибок обчислень
  6. Електронні формули
  7. Загальні хімічні формули
  8. Із формули (5.4) випливає, що амплітуда результуючого коливання визначається не тільки амплітудами коливань, що додаються, а й змінюється залежно від різниці їхніх початкових фаз.
  9. Ймовірність гіпотез. Формули Байєса
  10. Лекція 3 Формула повної ймовірності. Формули Байєса
  11. Методика обчислень за правилом простих відсотків
  12. Методика обчислень за правилом складних відсотків




Переглядів: 616

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.