МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПРЕДМЕТ, ОБ’ЄКТ ТА ОСНОВНІ КАТЕГОРІЇ ЗВ’ЯЗКІВ ГРОМАДСЬКІСТЮ ЯК НАУКИ ТА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІВСТУП ЗМІСТ ВСТУП…………………………………....................................4 1 Предмет, об’єкт та основні категорії зв’язків з громадськістю (ПР) як науки та управлінської діяльності ……7 2 Загальна характеристика системи ПР ……………………16 3 Система масових комунікацій у суспільстві. Стратегічні комунікації…………………………………………………………21 4 Планування, організація та здійснення зв’язків з громадськістю……………………………………………. ..........28 5 Механізми взаємодії із ЗМІ………...………………………34 6 ПР у виробничій і фінансовій сферах та комерційній діяльності …………………………………………...42 7 Корпоративний імідж та особливості його використання у сфері зв’язків з громадськістю………………………………….57 8 Використання технологій зв’язків з громадськістю у маркетингу і менеджменті…………...………...65 9 ПР у відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування, ПР у політичній діяльності………...75 10 Міжнародний ПР та формування інформаційного простору в Україні…...…………………………………..………...99 11 Ділові переговори в системі ПР. Особливості проведення досліджень у галузі……………………………........119 ПЕРЕЛІК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ……………….142
Метою дисципліни «Зв’язки з громадськістю» є ознайомлення студентів із сутністю, принципами, нормативно-правовими засадами зв’язків з громадськістю як сфери комунікативно-інформаційної діяльності, яка покликана забезпечити формування громадської думки та управління нею за допомогою використання сучасних систем масової комунікації та заходів масової інформації — преси, радіо, телебачення, зв’язку, а також налагодити безпосередні контакти з громадськістю, цільовою аудиторією, партнерами, споживачами чи клієнтами. Предметом зв’язків із громадськістю як навчальної дисципліни є сутність системи зв’язків організації (фірми) з цільовою аудиторією та її елементів, закономірності й випадковості їх виникнення, функціонування та розвитку, принципи і методи діяльності з формування та управління громадською думкою в інтересах організації і громадськості. Завданням курсу є розкриття ролі зв’язків з громадськістю у забезпеченні успішного функціонування організації, створенні позитивної репутації та налагодженні ефективного взаємозв’язку із цільовою аудиторією. Головними завданнями студентів під час вивчення курсу «Зв’язки з громадськістю» є: - всебічне пізнання сутності системи зв’язків з громадськістю, її елементів та необхідності їх використання у сучасних умовах ринкових відносин і демократії; - формування знань, умінь і навичок використання найефективніших форм і методів здійснення зв’язків фірми з цільовою аудиторією; - грамотним використанням систем масової комунікації та засобів масової інформації у процесі застосування технологій зв’язків з громадськістю. Водночас вивчення дисципліни передбачає: - вивчення стратегій протидії кризовим ситуаціям; - ознайомлення з прийомами розпізнавання спроб маніпулювання інформацією та громадською думкою; - розгляд головних можливостей протидії псевдотехнологіям («чорним технологіям») зв’язків із громадськістю. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: - предмет, об’єкт, і основні категорії зв’язків із громадськістю, загальну характеристику їх системи; - систему масових комунікацій у суспільстві; - принципи планування, організації та здійснення зв’язків з громадськістю; - суть, призначення, види та етапи розробки ПР-кампанії; - основні механізми взаємодії із засобами масової інформації (ЗМІ); - особливості співпраці із ЗМІ (правила написання прес-релізів, прес-анонсів, створення інформаційних пакетів, процедуру проведення прес-конференцій); - особливості використання зв’язків з громадськістю у виробничій сфері та комерційній діяльності; - особливості використання технологій зв’язків із громадськістю у фінансовій сфері, а також у сфері маркетингу і менеджменту; - значення корпоративного іміджу та ролі у ньому особистого іміджу керівника; - особливості зв’язків із громадськістю у відносинах з органами державної влади і місцевого самоврядування та політиці; - принципи формування міжнародних зв’язків із громадськістю, значення іміджу країни та його ролі в міжнародних зв’язках із громадськістю; - принципи формування інформаційного простору і утвердження нових інформаційних технологій в економіці України; - специфіку ведення ділових переговорів у системі зв’язків із громадськістю; - значення та принципи проведення соціологічних досліджень в системі зв’язків із громадськістю. У результаті вивчення дисципліни студент повинен уміти: - визначати цільову аудиторію; - визначати необхідні канали комунікації для доступу до цільових аудиторій; - формувати ключові повідомлення; - написати прес-реліз та прес-реліз для мережі Інтернет; - написати прес-анонс; - підготувати та провести прес-конференцію; - підготувати інформаційний пакет (прес-кіт); - аналізувати стан зв’язків з громадськістю на підприємстві, визначати його репутацію в очах громадськості, виявляти сильні та слабкі сторони діяльності у зв’язках із громадськістю; - розробити ПР-кампанію, спрямовану на покращення репутації та діяльності конкретного підприємства; - проводити аналіз корпоративної культури в організації, надати свої рекомендації щодо її покращення; - визначати функції чуток; - аналізувати імідж публічної особи, прослідкувати динаміку його змін та з’ясовувати його месидж; - запропонувати шляхи виходу з проблемних ситуацій; - формувати позитивний імідж в очах громадськості як особисто керівника так і підприємства, установи чи організації вцілому; - протидіяти технологіям так званого «чорного піару» та визначати оптимальні шляхи для зменшення його ефекту. 1.1 Предмет і об’єкт зв’язків із громадськістю як науки та управлінської діяльності. 1.2 Основні категорії зв’язків з громадськістю.
Читайте також:
|
||||||||
|