МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сутність і основні елементи системи ПР.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМИ ПР Контрольні запитання 1 Охарактеризуйте причини виникнення паблік рилейшнз як науки. 2 Дайте визначення сутності зв’язків з громадськістю як навчальної дисципліни. 3 Визначте предмет паблік рілейшнз як науки. 4 Які основні завдання науки про зв’язки з громадськістю? 5 Охарактеризуйте науку про зв’язки з громадськістю в системі інших суспільних наук. 6 Які основні категорії паблік рілейшнз як науки та соціальної практики Вам відомі? 7 Охарактеризуйте зв’язки з громадськістю як одну з функцій соціального управління. 8 Проаналізуйте роль зв’язків з громадськістю у формуванні іміджу організації (фірми).
.
2.1 Сутність і основні елементи системи ПР. 2.2 Функції системи ПР та завдання її елементів.
Наука і мистецтво дуже складного процесу зв’язків з громадськістю (ПР) потребують серйозного системного, а також синергетичного та самоорганізаційного аналізу. Аналіз свідчить, що жодна велика акція на державному чи громадському (приватному) рівні неможлива без активного використання системи зв’язків з громадськістю, всіх її основних елементів, передусім формування громадської думки та її регулювання, інформаційного забезпечення та зворотного зв’язку. Якісні зміни, пов’язані з новими комунікаціями, що спостерігаються в економіці, політиці, соціальній і духовній сферах життєдіяльності суспільства, потребують усебічного і досконалого вивчення сутності кожного елемента системи ПР, їхньої взаємодії та функцій. Система(від грец. systema — ціле, складене із частин і об’єднане) - це безліч або певна кількість елементів, взаємопов’язаних та взаємодіючих один з одним, які створюють цілісність, єдність. Існує кілька типів системи: 1) система неорганічної природи; 2) біологічні - системи певних організмів; 3) соціальні (прості й складні); 4) абстрактні (поняття, теорії, гіпотези, наукові знання 5) лінгвістичні (мовні) тощо. Система ПР — це підсистема загальної соціальної системи, яка обслуговує економічну, політичну, соціально-культурну системи - підсистеми загальної соціальної системи, їхню інформацію та зв’язки з громадськістю, управління громадською думкою. Система ПР складається з таких основних елементів: 1) організація (керівник, фірма, заклад), яка зацікавлена у зв’язках з громадськістю; 2) громадськість - це певна група (групи) людей, які виражають свою думку з тієї чи іншої проблеми, а також реагують на події, заходи та поведінку своєї організації та ситуацію, що виникла (відкрита і закрита групи); 3) громадська думка - рівень і стан масової свідомості громадськості; 4) інформація - первинні дані про конкретний предмет, явище, процес, їхні кількісні та якісні характеристики, які отримуються і передаються людьми усним та письмовим способами або за допомогою технічних прийомів; 5) канали збору, переробки інформації - безпосереднє спілкування, телефон, радіо, преса, телебачення тощо, а також зворотний зв’язок; 6) бар’єри, що обмежують, перешкоджають обміну інформацією; 7) дослідні організації і ПР-агенції та ін. (Рис. 2.1). Усі названі елементи ПР-системи безперервно взаємодіють і пов’язані між собою. Якщо не існує певної організації (фірми, закладу, керівника), то ПР нікому здійснювати, і навпаки, не існує такої організації, яка не мала б свою громадськість, зацікавлену у зв’язках зі своєю організацією (керівником, фірмою, закладом), тобто будь-яка система ПР є необхідною.
Рис. 2.1 - Система зв’язків з громадськістю (ПР-система) Лише глибокі знання ПР-системи, усіх її елементів та локальних етапів функціонування дасть спеціалістам із ПР можливість знайти напрями, форми і методи впливу на громадськість з урахуванням її інтересів та інтересів самої організації. Читайте також:
|
||||||||
|