МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета і завдання зв’язків з громадськістю у сучасному маркетингу.ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТІ Контрольні запитання 1 Охарактеризуйте сутність та основні характеристики іміджу. 2 Дайте характеристику сутності та основним складовим корпоративного іміджу. Роль ПР у формуванні та функціонуванні корпоративного іміджу. 3 Проаналізуйте значення та роль фірмового стилю. 4 Що таке інформаційний дизайн? Яка його роль у застосуванні технологій зв’язків з громадськістю? 5 Архітектурний дизайн та його роль у формуванні корпоративного іміджу. 6 Зовнішній вигляд, стиль поведінки, особиста культура працівників та їхній вплив на імідж корпорації (фірми). 7 Проаналізуйте принципи формування стилю управління та його роль у забезпеченні ефективних зв’язків з громадськістю. 8 Яка роль ЗМІ у формуванні корпоративного іміджу? 9 Охарактеризуйте поняття «особистий імідж керівника (лідера)» та оцініть його роль у формуванні та реалізації корпоративного іміджу.
8.1 Мета і завдання зв’язків з громадськістю у сучасному маркетингу. 8.2 Вплив ПР на ефективність реалізації концепції маркетингу. 8.3 Зв’язки з громадськістю у кризових ситуація та управління ними.
В умовах ринкової економіки, що хоча й повільно, але послідовно формується в Україні, виготовлена продукція, виконана робота, надана послуга є, з одного боку, задоволенням потреб людей, соціальних груп, різних організацій, а з іншого - вони призначені для обміну товарами та послугами на ринку. Будь-який продукт людської діяльності (технологія, товар, послуга, економічний чи політичний проекти) за демократичного устрою і в ринкових умовах має здобути суспільне визнання. Інакше перевага буде надана конкурентним пропозиціям. Тому інструменти ПР активно використовуються для створення у масовій свідомості, на певних цільових ринках сприятливого ставлення до фірми (організації), популяризації її товарів чи послуг, видів діяльності в процесі маркетингу. Щоб правильно визначити мету і завдання зв’язків з громадськістю в маркетингу, необхідно з’ясувати, в чому полягає сутність маркетингу. Маркетинг – система організації та управління діяльністю господарського суб’єкта щодо створення, виробництва і збуту нових видів товарів чи послуг на основі всебічного вивчення ринку і потреб споживачів. Існує багато визначень маркетингу. Американська маркетингова асоціація (1985 р.) визначає маркетинг як систему взаємопов’язаних дій щодо планування та втілення в життя задуму, ціноутворення, проведення та розвитку ідей, товарів, послуг завдяки обміну, який задовольняє потреби. Ф. Котлер характеризує маркетинг як процес вивчення і формування споживчих запитів та переваг. А. Ф. Павленко та А. Войчак вважають, що маркетинг - це аналіз, планування, реалізація та контроль за втіленням маркетингових рішень стосовно продукту фірми. За їхнім визначенням, поняття маркетингу охоплює й творче використання ресурсів та можливостей фірми для досягнення відповідності між наявними потребами ринку та її власними цілями. Основними функціями маркетингу є такі: - вивчення ринку, його структуризація (сегментація), аналіз і прогнозування попиту; - вибір сегментів ринку, необхідних для підприємства; - визначення номенклатури та асортименту продукції для ринку ; - розробка стратегії виходу на ринок і реакції на дії конкурентів; - формування політики ціноутворення. Маркетинг (служба маркетингу) ефективно виконує свої функції лише за умови реалізації підприємством основних принципів маркетингу, до яких належать: - орієнтація всіх сфер діяльності підприємства на задоволення потреб покупців з метою продажу продукції й одержання прибутку; - цілеспрямований та активний вплив на попит, його розвиток; - гнучке реагування виробництва на зміну потреб і попиту покупців, оперативне пристосування до цих змін; - використання ціноутворення як механізму реагування і впливу на кон’юнктуру ринку; - вибір ефективних форм і методів доставки, реклами та продажу продукції; - підтримання творчої атмосфери серед працівників, що займаються маркетинговою діяльністю, заохочення їх активності. З визначення сутності маркетингу, його функцій і принципів випливає, що він тісно пов’язаний зі зв’язками з громадськістю і кожну свою функцію здатний виконувати лише за наявності ефективно діючої системи зв’язків з громадськістю, основаної на сучасних маркетингових комунікаціях. Основна мета ПР в сучасному маркетингу - досягнення й утримання міцних і стійких позицій підприємства (фірми, організації) в системі підприємницького співтовариства, підвищення фірмового іміджу і соціального внеску в суспільство. Досягнення цієї мети забезпечується виконанням службою ПР цілої низки складних завдань, передусім таких, як аналіз суспільної думки та позитивний вплив на неї; вивчення та аналіз потреб і попиту споживачів, ринкової кон’юнктури; реалізація політики просування товарів; формування та вдосконалення фірмового стилю; завоювання сегментів ринку за рахунок упровадження нових товарів; використання сучасних маркетингових комунікацій; взаємодія із ЗМІ; вибір найефективніших методів і способів співпраці з певними колами споживачів і клієнтів та багато інших. Маркетингові комунікації - це комплекс засобів і заходів, які використовуються фірмою для інформування споживачів, клієнтів і партнерів та забезпечення зворотного зв’язку, тобто отримання необхідної інформації від них, зокрема, про ринкову кон’юнктуру, ціни, конкурентів тощо. Ефективне функціонування комплексу маркетингових комунікацій можливе лише за умови грамотної організації, визначення і виконання завдань кожним елементом маркетингових комунікацій. Неякісне функціонування будь-якого елемента цього комплексу зводить його роботу нанівець.
Читайте також:
|
||||||||
|