Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Плани Австро-Угорщини

Плани Німеччини

Чому Україні в стратегічних планах воюючих держав відводилося чільне місце?

Війна зумовила негативні тенденції стосовно українців

1. Зведено нанівець легальні можливості політичної та куль­турної діяльності українців.

2. Придушувалися опозиційні сили.

3. Імперські держави застосовували репресивні акції.

Держави Європи та Росія намагалися встановити контроль над українською територією. їх приваблювали:

• природні багатства України;

• людські ресурси;

• вигідне географічне розташування;

• надзвичайне значення для вирішення воєнного кон­флікту у Центральній і Східній Європі.

Наслідки війнидля України

1. Принесла українським землям руйнування господарства, гальмування розвитку, деформацію структури виробництва.

2. Значні втрати в ході війни (понад 500 тис. осіб).

3. Була для України братовбивчою.


4. Усім своїм тягарем світова війна лягла на плечі трудівників.

5. Спричинила посилення політичної й економічної кризи в Російській та Австро-Угорській імперіях, що стало каталі­затором майбутніх революційних подій в Україні.

6. Принесла значні втрати на фронтах та цивільного насе­лення від голоду, хвороб, епідемій.

7. Зросли соціальні конфлікти.

8. Всенародне невдоволення монархічним правлінням, шо спричинило загальнонаціональну кризу і призвело до рево­люційного вибуху в лютому 1917 р.

9. Зростала національна самосвідомість українців, їхнє
прагнення до створення власної держави.

Україна в геополітичних планах Антанти і Троїстого союзу

Суть «українського питання», яке постало в тогочасній між­народній політиці:

1. Відсутність на населених українцями територіях Європи незалежної української держави.

2. Територіальна розчленованість України між двома імпе­ріями — Російською і Австро-Угорською.

3. Незадовільне матеріальне і національно-культурне ста­новище українців.

Українські землі посідали важливе місце в планах воюючих країн через своє особливе геополітичне становище, вели­чезні матеріальні та людські ресурси.

• Розгромити Російську імперію та відокремити від неї Україну. -

• Приєднати Україну разом із Прибалтикою, Польщею і Кавказом до складу майбутньої Великонімецької світо­вої імперії, закріпивши у них «німецький дух та німець­кий порядок».

• Створити під своєю зверхністю Пангерманський союз, у якому Україна мала стати частиною німецького про-


текторату, як плацдарм для подальшого просування на Схід.

• Перетворити Україну на сировинну базу Великонімець­
кої імперії.

•Навічно зберегти своє панування у Східній Галичині, Північній Буковині, Закарпатті.

•Розширити свої володіння на Західній Україні, захопив­ши Волинь і Поділля.

• Придушити національно-визвольний рух українців.
Плани Росії

• Російський царизм мав намір за допомогою воєнної сили розширити територію Російської імперії до Кар­патських гір, захопити під прикриттям ідеї «об'єднання всіх руських земель» Східну Галичину, Північну Букови­ну, Закарпаття.

• Використати воєнний стан, щоб назавжди покінчити з національно-визвольним рухом українців.


Читайте також:

  1. Генеральні плани промислових підприємств. Планування та забудова виробничого майданчику.
  2. ГЕНПЛАНИ ОЧИСНИХ СПОРУДЖЕНЬ І СХЕМИ ВИСОТНОГО РОЗТАШУВАННЯ ОЧИСНИХ СПОРУДЖЕНЬ .
  3. Економічні наслідки Першої світової війни для окремих країн. Версальська система. Плани Дауеса та Юнга. Світова економічна криза 1929—1933 рр. Варіанти виходу з неї
  4. Навчальні плани і програми.
  5. Охарактеризуйте плани і політику сусідніх держав щодо України напередодні та на початку Другої світової війни.
  6. Плани (карти) землеволодінь та землекористувань, що підлягають коригуванню. Точність і способи коригування
  7. Плани механізму
  8. Плани нацистів щодо України. Напад Німеччини на СРСР
  9. Плани практичних занять
  10. ПЛАНИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
  11. Плани практичних занять з курсу




Переглядів: 956

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Привід до війни | Окупація Східної Галичини та Північної Буковини російськими військами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.