Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Типи і структура уроків

Уроки можуть бути кількох типів. Тип уроку залежить від дидактичної мети. Кожен тип уроку має свою структуру, тобто: склад (з яких елементів або етапів складається урок), послідовність (в якій послідовності ці елементи входять в заняття), зв’язок (як вони між собою пов’язані).

Розглянемо основні типи уроків основ економіки.

Урок засвоєння нових знань. До уроків цього типу належать вступні заняття, а також уроки на теми, основними завданнями яких є вивчення загальних понять і основних проблем економіки. Основними завданнями таких уроків є вивчення певного обсягу теоретичних відомостей, формування понять. Структура уроку засвоєння нових знань: організація учнів і перевірка домашнього завдання; повторення вивченого матеріалу (активізація і корекція опорних знань); мотивація навчальної діяльності; оголошення теми і мети уроку; вивчення нового матеріалу; узагальнення і систематизація знань; підсумок уроку і повідомлення домашнього завдання.

Основним етапом уроку даного типу є викладання нового матеріалу. При цьому може бути й самостійна робота учнів: самостійне вивчення нового матеріалу, відповіді на тести, розв’язування економічних задач, спрямованих на закріплення нового матеріалу.

Урок формування вмінь і навичок. Основним на цих уроках є самостійна робота учнів. Найяскравіше проявляється цей тип уроку під час виконання учнями практичних робіт, спрямованих на формування умінь, наприклад, визначати собівартість продукції за елементами та статтями витрат.

Структура уроку формування вмінь і навичок: організація учнів і перевірка домашнього завдання; повторення вивченого матеріалу, який стосується практичної роботи; мотивація навчальної діяльності; оголошення теми і мети практичної роботи; самостійна робота учнів; підсумок уроку і повідомлення домашнього завдання.

Урок застосування знань, умінь і навичок.На уроках цього типу основне місце займає самостійна робота учнів, проте аналізують її й оцінюють інакше, ніж на уроках формування вмінь і навичок. Учителя цікавить насамперед, наскільки вміло і самостійно використовують свої знання учні під час виконання тієї чи іншої роботи.

Самостійна робота учнів на уроках цього типу охоплює практичні роботи, виконання яких потребує значного обсягу знань, наприклад, аналіз дохідної та витратної частин державного бюджету України за відповідний рік.

Структура уроку застосування знань, умінь і навичок: організація учнів і перевірка домашнього завдання; повторення вивченого матеріалу; актуалізація і корекція опорних знань, умінь і навичок; мотивація навчальної діяльності; оголошення теми і мети практичної роботи; самостійна робота учнів; підсумок уроку і повідомлення домашнього завдання.

Урок узагальнення і систематизації знань. Такі уроки присвячуються узагальненню і систематизації знань учнів, набутих у процесі вивчення відповідного розділу навчальної програми курсу основ економіки, наприклад, економіка домашнього господарства, економіка підприємства, національна економіка тощо.

Структура уроку узагальнення і систематизації знань: організація учнів і перевірка домашнього завдання; оголошення теми, мети уроку і мотивація навчання школярів; відтворення і узагальнення понять та засвоєння відповідної їм системи знань; узагальнення та систематизація основних теоретичних положень; підсумок уроку і повідомлення домашнього завдання.

Урок перевірки знань, умінь і навичок. На цих уроках учні виконують практичні роботи, розв’язують задачі з виробничим змістом, відповідають на запитання тощо.

Для перевірки в комплексі знань, умінь і навичок проводять контрольні роботи, на які відводять спеціальні уроки. Особливістю цих уроків є те, що учні працюють цілком самостійно.

Структура уроку перевірки знань, умінь і навичок: організація учнів; оголошення теми, мети уроку; мотивація навчальної діяльності; самостійна робота учнів; підсумок уроку і повідомлення домашнього завдання.

Комбінований урок. На цьому уроці здійснюється кілька завдань (наприклад, вивчення нового матеріалу і формування умінь і навичок).

Структура комбінованого уроку: організація учнів; перевірка домашнього завдання; повторення вивченого матеріалу;; мотивація навчальної діяльності; оголошення теми, мети уроку; вивчення нового матеріалу; самостійна робота учнів; підсумок уроку і повідомлення домашнього завдання.

 


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. VІ. План та організаційна структура заняття
  3. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  4. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  5. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  6. Атомно-кристалічна структура металів
  7. Базова алгоритмічна структура
  8. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  9. Безцехова виробнича структура.
  10. Будова систем: підсистема, елемент, структура, зв'язок.
  11. Бухгалтерська оцінка капіталу банку. Структура капіталу
  12. Бюджетна структура




Переглядів: 2869

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок як основна форма організації процесу навчання основ економіки | Поняття про методи навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.