Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 1. ВВЕДЕННЯ ДО ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ

ВСТУП

 

У сучасних умовах для того, щоб ефективно здійснювати свої функції, менеджер обов'язково повинний знати можливості сучасних комп’ютерних технологій і вміти самостійно цими можливостями скористатися.

Менеджер повинний знати, чим йому корисні сьогодні і будуть корисні завтра комп'ютер або телекомунікаційні мережі, як це підвищить якість його роботи, принадність фірми в цілому, спростить контакти з партнерами, як відіб'ється на результатах її функціонування. Варто врахувати, що використання комп’ютерних технологій, як правило, не змінює докорінно зміст виконуваних робітником функцій, але ціль досягається іншими засобами, у більш короткі терміни і з більш високою якістю, зростає питому вагу більш творчих операцій унаслідок зниження часу на виконання рутинних. У процесі переходу на сучасні комп’ютерні технології можливі деякі проблеми психологічного характеру, що, як правило, при освіченому і зваженому підході з боку керівництва усуваються досить швидко. При визначенні стратегії і тактики керування менеджери повинні враховувати специфіку своєї діяльності в умовах використання нових технологій.

Мета навчального курсу: формування у майбутніх менеджерів знань і навичок щодо сучасних інформаційних систем і технологій, їх раціонального використання, а також практичних навичок ефективного використання сучасних інформаційних технологій у процесі здійснення управлінської діяльності в організації.

Після проходження теоретичного курсу і проведення практичних занять з навчальної дисципліни студент має:

знати:

сутність інформаційних систем та їх значення в управлінні сучасними організаціями;

сучасний стан і тенденції розвитку інформаційних технологій;

методологію розроблення інформаційних систем, визначення їх якості та ефективності;

основні засади управління інформаційними ресурсами та технологіями;

стратегічну та оперативну спрямованість інформаційних технологій у бізнесі;

питання формування інформаційної структури на підприємстві;

питання використання інтегрованих автоматизованих інформаційних систем у бізнесі;

типологію управлінських інформаційних систем;

питання розвитку і запровадження в організації систем підтримки прийняття рішень;

визначення основних характеристик експертних систем;

питання використання технологій штучного інтелекту в управлінні організаціями;

питання застосування електронної комерції у практичній діяльності організації;

питання здійснення електронних платежів та забезпечення їх безпеки;

питання створення та використання в організації інформаційних локальних та регіональних мереж Інтранет та Екстранет;

вміти:

працювати у конкретних автоматизованих інформаційних системах, що використовуються в сучасних організаціях;

використовувати Інтернет в управлінській діяльності керівних кадрів;

приймати управлінські рішення на підставі інформації, отриманої за допомогою автоматизованої інформаційної системи.

Вивчення дисципліни включає лекційні (аудиторні) та практичні заняття, що забезпечує закріплення теоретичних знань, сприяє засвоєнню практичних навичок використання інформаційних систем в управлінні підприємством (організацією) в ринкових умовах, допо­магає в розвитку системно-аналітичного мислення.

 


 

ПЛАН

1.1. Інформатизація в системі управління підприємством

1.2. Поняття інформаційної системи

1.3. Інформаційна стратегія як ключовий чинник успіху

1.4. Зовнішнє і внутрішнє інформаційне оточення підприємства

1.5. Інформаційний контур, інформаційне поле

 

Література:

1. Вовчак І.С. Автоматизовані системи менеджменту: основні положення, методичні рекомендації по проектуванню та впровадженню/ І.С. Вовчак. - Тернопіль: СМП «Астон», 2004. – 250 с.

2. Гречко Т.К. Інформаційні системи в менеджменті: Навч. посіб./ Т.К. Гречко. – Донецьк: Норд-Прес, 2007. – 185 с.

3. Гужва В.М. Інформаційні системи і технології на підприємствах : навч. посіб. / В.М. Гужва. - К.: КНЕУ, 2001. - 400 с.

4. Пінчук Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу : навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц. / Н.С. Пінчук, Г.П. Галузинський, Н.С. Орленко. - К.: КНЕУ, 2001. - 296 с.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  4. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  5. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. III етап. Системний підхід
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Розподіл нервової системи
  10. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  11. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  12. IV. Філогенез кровоносної системи




Переглядів: 588

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види вертикального транспорту | Приклади систем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.