Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пояснювальна записка

Проведення педагогічної практики

для студентів спеціальностей

6.030500, 7. 030501 „Російська мова та література”

 

Педагогічна практика студентів – майбутніх вчителів-словесників – важливий компонент їх професійної підготовки. Різні її види дають можливість студентам ознайомитися з реальною системою навчально-виховної роботи у школі, з досвідом планування і проведення вчителями уроків, позакласної роботи з предмету, організаційної і виховної роботи класних керівників з учнями та їх батьками.

Зміст і характер діяльності студентів під час педагогічної (виробничої) практики відрізняється більшою різноманітністю і самостійністю, вона має бути максимально наближена до реальної професійної діяльності вчителя і класного керівника.

Педагогічна (виробнича) практика (рівень бакалавра)

Головна мета педагогічної практики для рівня бакалавра – формування у студентів навичок і вмінь проведення навчальної та позакласної роботи за спеціальністю, виховної роботи в колективі учнів 5-9 класів.

Виходячи з цього, студент-філолог повинен під час практики виконати такі завдання:

v на основі вивчення колективу учнів, методичних особливостей роботи вчителя-словесника та класного керівника готувати і проводити уроки з української мови, позакласні заходи з предмету та виховну роботу як помічник класного керівника;

v складати індивідуальний план студента-практиканта за тижнями на весь період педпрактики та вести щоденник, в якому фіксувати результати спостереження уроків вчителів, студентів-практикантів, класних керівників, результати власної діяльності;

v зібрати матеріал з досвіду роботи вчителів за темою курсової роботи й опрацювати результати експериментальної перевірки методичних рекомендацій, що містяться в курсовій роботі з методики навчання української мови;

v виконати завдання кафедр педагогіки, психології, української мови, української та зарубіжної літератури.

План педагогічної практики студентів-філологів 4 курсу

Зміст Кількість годин
Організаційне заняття. Ознайомлення студентів із завданнями та змістом педагогічної практики. Обговорення змісту й організаційного плану роботи.  
Розподіл практикантів по робочих групах. Ознайомлення з методикою майбутньої роботи, порядком ведення щоденників педагогічної практики, спостережень і нотаток, збору й обробки матеріалів тощо.  
Зміст навчальної роботи 1. Ознайомитися: - з системою навчально-виховної, позакласної та позашкільної роботи основної школи в цілому, з порядком ведення шкільної документації (з бесіди директора школи чи заступників директора з навчальної і виховної роботи); - із специфікою методики роботи вчителів та класного керівника певного класу (5-9 кл.); - із специфікою позакласної роботи вчителя-словесника; - зі змістом роботи методичних об’єднань вчителів за спеціальністю та класних керівників; 2. Вивчити: - зміст календарних і тематичних планів уроків вчителя-словесника, плану його позакласної роботи; - план організаційної і виховної роботи класного керівника; - анатомо-фізіологічні, психологічні й індивідуальні особливості класного колективу, зокрема педагогічно занедбаних учнів і тих, хто має високий рівень знань, умінь і навичок; - досвід роботи вчителів з теми, яка розробляється в курсовій роботі з методики навчання української мови. 3. Формувати навички й уміння майбутньої педагогічної діяльності: - планування навчально-виховного процесу та проведення уроків з української мови; - відвідування та наступний аналіз уроків і позакласних заходів з української мови; - підготовка й проведення не менше 20 уроків української мови в 5-9 класах у присутності вчителя-словесника; - самостійна підготовка і проведення 2-3 залікових уроків різних типів; - підготовка дидактичного матеріалу до залікових уроків; - відвідування й аналіз 10 уроків студентів-практикантів; - проведення психолого-педагогічних спостережень; - проведення індивідуальних бесід з учнями; - участь у батьківських зборах; - участь у роботі методичних об’єднань учителів української мови, семінарах, засіданнях педагогічної ради школи, в підсумкових конференціях з педпрактики. Зміст позакласної роботи: - вивчення системи роботи вчителя української мови, спрямованої на формування в учнів стійкого інтересу до виучуваних предметів; - оволодіння вміннями виховання учнів на уроці засобами мови; - опанування знаннями та вміннями з питань підготовки та проведення позакласної роботи з української мови: тижнів української мови, вечорів (ранків), бесід, конференцій, диспутів, екскурсій; випуск стіннівок тощо.
Виконання індивідуальних завдань з метою надбання студентами умінь та навичок самостійного розв’язування наукових завдань.
Перевірка щоденників педагогічної практики та напрацьованих матеріалів.
Підсумкова конференція.
  Разом

 


Читайте також:

  1. Звіт. Службова записка. Рапорт
  2. І. Пояснювальна записка
  3. Інструкція та пояснювальна записка
  4. Методична записка
  5. ПЗ - пояснювальна записка
  6. Пояснювальна записка
  7. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  8. Пояснювальна записка
  9. Пояснювальна записка
  10. Пояснювальна записка
  11. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  12. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА




Переглядів: 588

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма | Індивідуальні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.