МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Пояснювальна запискаПроведення педагогічної практики для студентів спеціальностей 6.030500, 7. 030501 „Російська мова та література”
Педагогічна практика студентів – майбутніх вчителів-словесників – важливий компонент їх професійної підготовки. Різні її види дають можливість студентам ознайомитися з реальною системою навчально-виховної роботи у школі, з досвідом планування і проведення вчителями уроків, позакласної роботи з предмету, організаційної і виховної роботи класних керівників з учнями та їх батьками. Зміст і характер діяльності студентів під час педагогічної (виробничої) практики відрізняється більшою різноманітністю і самостійністю, вона має бути максимально наближена до реальної професійної діяльності вчителя і класного керівника. Педагогічна (виробнича) практика (рівень бакалавра) Головна мета педагогічної практики для рівня бакалавра – формування у студентів навичок і вмінь проведення навчальної та позакласної роботи за спеціальністю, виховної роботи в колективі учнів 5-9 класів. Виходячи з цього, студент-філолог повинен під час практики виконати такі завдання: v на основі вивчення колективу учнів, методичних особливостей роботи вчителя-словесника та класного керівника готувати і проводити уроки з української мови, позакласні заходи з предмету та виховну роботу як помічник класного керівника; v складати індивідуальний план студента-практиканта за тижнями на весь період педпрактики та вести щоденник, в якому фіксувати результати спостереження уроків вчителів, студентів-практикантів, класних керівників, результати власної діяльності; v зібрати матеріал з досвіду роботи вчителів за темою курсової роботи й опрацювати результати експериментальної перевірки методичних рекомендацій, що містяться в курсовій роботі з методики навчання української мови; v виконати завдання кафедр педагогіки, психології, української мови, української та зарубіжної літератури. План педагогічної практики студентів-філологів 4 курсу
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|