МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||
Загальна оцінка первинно та вторинної інформації
До безпосереднього збору первинних даних необхідно розробити план дослідження. 2. МІС (маркетингова інформаційна система) –це постійно діюча система, яка складається з відповідного персоналу і обладнання і здійснює конкретні процедури з метою збирання, аналізу, оцінки і надання інформації, яка необхідна для поліпшення планування процесу маркетингу, його здійснення і контролю. Для ефективного функціонування МІС необхідно вирішити такі задачі: 1) визначати коло користувачів інформації; 2) визначити інформаційні потреби користувачів інформації (тобто коло проблем, для рішення яких необхідна інформація); 3) відбір джерел інформації; 4) визначити структуру бази даних; 5) визначати порядок надання інформації. Мета МІС:організовувати інформаційні потоки (комунікації) між маркетинговим середовищем і суб’єктами ринку і забезпечити задоволення інформаційних потреб. Система МІС включає: ♦ систему внутрішньої звітності; ♦ систему зовнішньої поточної інформації; ♦ систему маркетингових досліджень; ♦ систему аналізу інформації. Система внутрішньої звітності – це сукупність ресурсів та прийомів, що надають поточну інформацію про події, які відбуваються всередині фірми, рівень збуту, обсягу (обсяги витрат, товарні запаси, рух грошової готівки, стан дебіторської і кредиторської заборгованості, рівень рекламних витрат, рахунки клієнтів, дані про постачальників, дилерів та дистриб’юторів тощо). Система зовнішньої поточної інформації – це ресурси і засоби надання поточної інформації про події, які відбуваються у зовнішньому середовищі фірми (статистичні довідники, каталоги, періодичні видання, спеціалізована література) інформацію про конкурентів має отримати також від інших джерел). Система маркетингових досліджень – це прийоми і ресурси, які надають ексклюзивну інформацію для рішення нестандартних проблем. Система аналізу маркетингової інформації – це методи і ресурси за допомогою яких обробляються і аналізують інформацію. Основу цієї системи аналізу інформації складають: · банк методів – це сукупність сучасних методик обробки інформації; ● банк моделей – це сукупність економічно математичних моделей, які сприяють прийняттю оптимальних рішень (моделювання дає відповіді на питання: а, що, якби... А як краще...) . Це можуть бути моделювання, ціновстановлення, розміщення торговельних закладів, підбір засобів реклами тощо.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|