МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Маркетингові збутові системиРізнорівневі канали збуту
3. Канали можуть об’єднуватися в маркетингові системи.
4. Привабливість товару не дає достатніх гарантій, щодо його продажу. Для цього необхідно проінформувати споживача про його існування, переконати його про добру якість і схилити до закупівлі. Тому однією із важливих складових частин маркетингової стратегії є комунікаційна політика, чи комунікація фірми з ринком, яку часто називають промоушен (промоція). Промоушен - це сукупність дій і засобів з допомогою яких фірма передає інформацію на ринок стосовно товару чи фірми, вивчає потреби споживачів, провокує їх до закупівлі. Промоушен скорочує дистанцію між товаром який пропонується і потенційним споживачем.
5. Просування (проштовхування) – це будь-яка форма повідомлення використана фірмою для інформації, переконуючи чи нагадуючи споживачам про свій товар. Головна мета просування – стимулювання, отже поліпшення попиту. Функції просування:
- Створення образу престижності фірми, низьких цін, інноваційності фірми, її товарів і послуг; - Інформування про параметри товарів та послуг; - Пізнавання нових товарів і послуг; - Збереження популярності існуючих товарів і послуг; - Зміну образів або використання товарів, які втрачають свої позиції на ринку; - Створення ентузіазму серед учасників каналу збуту; - Пояснення, де можна придбати товар; - Переконання покупців у купівлі більш досконалих, можних, але і дорожчих товарів; - Інформування покупців про розпродаж товарів; - Обґрунтування цін на товари; - Відповідь на запитання покупців; - Створення сприятливої інформації про фірму, її товари відносно фірм - конкурентів
6. До комплексу маркетингової комунікації відносять рекламу, пропаганду, стимулювання збуту, персональний продаж, зв’язок з громадськістю, прямий маркетинг. Термін реклама – походить від reclamare – викрикувати. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|