Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетингові збутові системи

Різнорівневі канали збуту

                     
   
   
Канал нульового рівня
 
   
   
Однорівневий канал
 
   
   
Дворівневий канал
 
   
 
Трирівневий канал

 

 


 

3. Канали можуть об’єднуватися в маркетингові системи.


 

4. Привабливість товару не дає достатніх гарантій, щодо його продажу. Для цього необхідно проінформувати споживача про його існування, переконати його про добру якість і схилити до закупівлі. Тому однією із важливих складових частин маркетингової стратегії є комунікаційна політика, чи комунікація фірми з ринком, яку часто називають промоушен (промоція).

Промоушен - це сукупність дій і засобів з допомогою яких фірма передає інформацію на ринок стосовно товару чи фірми, вивчає потреби споживачів, провокує їх до закупівлі.

Промоушен скорочує дистанцію між товаром який пропонується і потенційним споживачем.

 

5. Просування (проштовхування) – це будь-яка форма повідомлення використана фірмою для інформації, переконуючи чи нагадуючи споживачам про свій товар.

Головна мета просування – стимулювання, отже поліпшення попиту.

Функції просування:

 

Показ ролі фірми для місцевої громади (кількість зайнятих)
Афішування пожертвувань фірмою
Роз’яснення позиції фірми (напр., з питань екології)
Поширення образу фірми як новатора в галузі
Спонукання покупця від усвідомлення купівлі до купівлі
Реалізація стратегії проштовхування передбачає
ФУНКЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОШТОВХУВАННЯ

 

 


- Створення образу престижності фірми, низьких цін, інноваційності фірми,

її товарів і послуг;

- Інформування про параметри товарів та послуг;

- Пізнавання нових товарів і послуг;

- Збереження популярності існуючих товарів і послуг;

- Зміну образів або використання товарів, які втрачають свої позиції на ринку;

- Створення ентузіазму серед учасників каналу збуту;

- Пояснення, де можна придбати товар;

- Переконання покупців у купівлі більш досконалих, можних, але і дорожчих

товарів;

- Інформування покупців про розпродаж товарів;

- Обґрунтування цін на товари;

- Відповідь на запитання покупців;

- Створення сприятливої інформації про фірму, її товари відносно

фірм - конкурентів

 

6. До комплексу маркетингової комунікації відносять рекламу, пропаганду, стимулювання збуту, персональний продаж, зв’язок з громадськістю, прямий маркетинг.

Термін реклама – походить від reclamare – викрикувати.


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. VI. Філогенез нервової системи
  9. Автокореляційна характеристика системи
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  12. Автоматизовані форми та системи обліку.




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи посередників для функціонування посередників для функціонування каналів розподілу | Стимулювання збуту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.