МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міжнародні відносини в останній третині ХІХ ст. – початку ХХ ст.
Німецький канцлер О. Бісмарк вів курс на ізоляцію Франції, що призвело до укладання договору з Австро-Угорщиною й Італією (Троїстий союз, 1882 р.). ця коаліція була спрямована одним вістрям проти Франції, другим – проти Росії. Для зовнішньої політики Англії була характерна політика «блискучої ізоляції», але на межі століть вона стала для неї небезпечною. Починався переділ уже поділеного світу (іспано-американська, англо-бурська і російсько-японські війни) й Англія повинна була виходити з ізоляції, її суперечності з Німеччиною набували антагоністичного характеру. Спочатку було підписано таємну англо-французьку угоду (Антанта, 1904 р.), через три роки (1907 р.) укладено англо-російський договір. Було очевидно, що Антанта протистоїть Троїстому союзу. Гонка озброєнь ще більше посилилася, лідирувала тут Німеччина. Тому вона у 1914 р. шукала лише приводу для щонайшвидшого розв’язання війни.
Періодизація світового розвитку першої половини ХХ ст.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|