Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності таксономія небезпек. Ризик як кількісна оцінка небезпек.

МЕТА: формування знань про мету, предмет та завдання дисципліни «Безпека життєдіяльності»; розглянути основні етапи розвитку проблеми безпеки життєдіяльності, роль людини у системі «людина – життєве середовище» та її компоненти; визначення основних понять та категорій навчальної дисципліни.

План

1. Основні поняття та категорії безпеки життєдіяльності.

2. Небезпека, їх види, таксономія, ідентифікація та квантифікація небезпек.

3. Системний підхід у безпеці життєдіяльності.

4. Потенційно-небезпечні об’єкти господарської діяльності та території. Об’єкти підвищеної небезпеки та класи їхньої небезпечності.

Основні поняття

- Безпека життєдіяльності - Безпека абсолютна - Безпека - Життєве середовище

- Безпека відносна - Життєдіяльність

- Забезпечення безпеки - Надзвичайна ситуація

- Ризик - Таксономія небезпек

- Ідентифікація небезпек - Квантифікація небезпек

Зміст лекції


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. РИЗИК ТА ПРИБУТКОВІ СТАВКИ
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  10. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  11. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  12. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях




Переглядів: 450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КАТЕГОРІЇ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.