МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Програма навчальної дисципліниПрограма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Основи охорони праці» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра у галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» за напрямом підготовки 6.030509 «Облік і аудит», 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці», 6.030504 «Економіка підприємства». Предметом вивчення навчальної дисципліни є система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних та лікувально-профілактичних заходів і засобів, спрямованих на збереження здоров’я та працездатності людини в процесі праці. Міждисциплінарні зв’язки: засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни «Основи охорони праці» базується на знаннях, які студенти отримали у процесі вивчення таких дисциплін, як «Безпека життєдіяльності», «Психологія та педагогіка», «Правознавство», «Соціологія» та ін.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: Змістовий модуль 1. Основи охорони праці
Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою вивчення навчальної дисципліни «Основи охорони праці» є надання знань, умінь, здатностей (компетенцій) для здійснення ефективної професійної діяльності шляхом забезпечення оптимального управління охороною праці на підприємствах (об’єктах господарської, економічної та науково-освітньої діяльності), формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку і усвідомлення необхідності обов’язкового виконання в повному обсязі всіх заходів гарантування безпеки праці на робочих місцях. Завдання вивчення дисципліни «Основи охорони праці» полягає у набутті студентами знань, умінь і здатностей (компетенцій) ефективно вирішувати завдання професійної діяльності з обов’язковим урахуванням вимог охорони праці та гарантуванням збереження життя, здоров’я та працездатності працівників у різних сферах професійної діяльності 1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні володіти компетенціями: Інструментальними:здатність отримувати, аналізувати та систематизувати інформацію з базових питань програмного матеріалу з різних джерел (підручник, навчальний посібник, періодичні видання, Інтернет та ін.), ефективно організовувати свій робочій час. Міжособистісними: здатність здійснювати ефективні міжособистісні комунікації та бути здатними до вирішення професійних задач діяльності, пов’язаних з забезпеченням життя, здоров’я і працездатності під час роботи, формування відповідальності за особисту та колективну безпеку і усвідомлення необхідності обов’язкового виконання в повному обсязі всіх заходів гарантування безпеки праці на робочих місцях. Системними:володіння основними методами збереження здоров’я та працездатності виробничого персоналу,здатність до ефективного використання положень нормативно-правових документів в своїй діяльності. Спеціальними:в виробничо-технологічній діяльності:обґрунтування вибору безпечних режимів, параметрів, виробничих процесів (в галузі діяльності),ефективне виконання функцій, обов’язків і повноважень з охорони праці на робочому місці, у виробничому колективі, проведення заходів щодо усунення причин нещасних випадків і професійних захворювань на виробництві;в організаційно-управлінській діяльності:проведення заходів з профілактики виробничого травматизму та професійної захворюваності, здатність до організації діяльності у складі первинного виробничого колективу з обов’язковим урахуванням вимог охорони праці, методичне забезпечення і проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці серед працівників організації (підрозділу);в проектно-конструкторській діяльності: впровадження безпечних технологій, вибір оптимальних умов і режимів праці, проектування та організація робочих місць на основі сучасних технологічних та наукових досягнень в галузі охорони праці.
Читайте також:
|
||||||||
|